Komunikujete rádi s lidmi? Zajímají vás témata související s personalistikou? Jste týmový hráč, dobře organizovaný a rádi pracujete s daty? Umíte anglicky a španělsky? Pak můžete být tím nejlepším kandidátem do jednoho z našich týmů PPSC. Zkratka PPSC znamená People Pulse Support Center, oddělení, které poskytuje podporu interním zaměstnancům v tématech souvisejících s HR (People Operations). Jako People operations specialist, Spain, budete pomáhat našim zaměstnancům ve Španělsku a jejich manažerům se správou a údržbou dat v HR systémech pro procesy související s životním cyklem a odměňováním zaměstnanců, včetně tvorby zaměstnanecké dokumentace. Dozvíte se informace týkající se HR zásad a zpracování HR dat a budete v kontaktu s místním týmem People Operations a zainteresovanými stranami. Jakmile se naučíte potřebné procesy, budete mít příležitost podílet se na různých projektech a rozvíjet své dovednosti.
Klíčové povinnosti:
o Komunikace se zákazníky (našimi kolegy z PPG) prostřednictvím telefonu, chatu nebo lístku a navigujte je v HR systémech, pomozte s dotazy ohledně personálních zásad a příslušných vládních nařízení
o Vytvářet a aktualizovat dokumentaci pro zaměstnance a spolupracovat s místními HR týmy
o Zpracovávat různé zaměstnanecké události ve Workday (např. nové nábory, přesuny, povýšení, změny smluv, změny platů, dovolené, ukončení atd.)
o Provádět kontroly kvality dat, monitorovat a opravovat chyby zpracování
o Udržujte soubory a záznamy zaměstnanců tak, aby splňovaly definované požadavky
o Spolupracujte se členy týmu a podpořte je při řešení každodenních výzev
o Neustále zlepšovat procesy související s HR a účastnit se projektů
o Vytvářet a aktualizovat dokumentaci související s procesem
Kvalifikace:
o Plně profesionální plynulost v angličtině a španělštině
o Dobrá znalost práce na počítači (Microsoft Office: Excel, Word a PowerPoint)
o Přístup k zákaznickému servisu (zkušenosti v zákaznickém servisu se zaměřením na přímý kontakt se zákazníkem a administraci dat výhodou)
o Silné analytické schopnosti, smysl pro detail, zaměření na řešení
o Dobrý time management a schopnost stanovit priority
o Myšlení a proaktivita neustálého zlepšování
o Zkušenosti s ticketingovými nástroji nebo Workday výhodou
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
Upřesňující údaje: Způsob prvního kontaktu se zaměstnavatelem od 9:00 hod.do 16:00 hod.
z: 7.8.2024 Místo vhodné i pro zaměstnaneckou kartu. Hledáme spolehlivého pomocného kuchaře do asijského bistra s místem výkonem práce: Banyan Bistro, Quan Moi, Přemyslovců 2252/1, 741 01, Nový...
Sháníme ŘIDIČE na rozvoz zboží pro společnost Datart. Stojíme o dlouhodobou spolupráci na ŽL. Možný také HPP, či DPP (pouze brigáda). Kromě řízení vozidla není nutné nic umět, všechno Vás...
Pracovní poměr na dobu určitou (6 měsíců) s možností prodloužení. Nástup možný ihned. Společnost Wikov MGI a.s. je česká firma s více než 135letou tradicí vyrábějící ozubená kola a mechanické...
Hledáme vhodné kandidáty na pozici "TELEFONISTA - marketingový průzkum po telefonu - FOTOVOLTAICKÉ ELEKTRÁRNY" Chcete - pracovat kdy se to hodí Vám? ANO - pracovat jak dlouho budete chtít?ANO -...
Prvotní informace: e-mailem: email odstraněn Upřesňující informace: Co bude náplní Vaší práce?Sledování dodržování emisních noremInterpretace technických předpisů a zapracování je do...