Komunikujete rádi s lidmi? Zajímají vás témata související s personalistikou? Jste týmový hráč, dobře organizovaný a rádi pracujete s daty? Umíte anglicky a dalším jazykem? Pak můžete být tím nejlepším kandidátem do jednoho z našich týmů PPSC. Zkratka PPSC znamená People Pulse Support Center, oddělení, které poskytuje podporu interním zaměstnancům v tématech souvisejících s HR (People Operations). Jako PPSC Partner budete našim zaměstnancům v jedné z evropských zemí (v závislosti na vašich jazykových znalostech) a jejich manažerům pomáhat se správou a údržbou dat v HR systémech pro procesy související s životním cyklem a odměňováním zaměstnanců, včetně dokumentace zaměstnanců stvoření. Dozvíte se informace týkající se HR zásad a zpracování HR dat a budete v kontaktu s místním týmem People Operations a zainteresovanými stranami. Jakmile se naučíte potřebné procesy, budete mít příležitost podílet se na různých projektech a rozvíjet své dovednosti.
Klíčové povinnosti:
o Komunikace se zákazníky (našimi kolegy z PPG) prostřednictvím telefonu, chatu nebo lístku a navigujte je v HR systémech, pomozte s dotazy ohledně personálních zásad a příslušných vládních nařízení
o Vytvářet a aktualizovat dokumentaci pro zaměstnance a spolupracovat s místními HR týmy
o Zpracovávat různé zaměstnanecké události ve Workday (např. nové nábory, přesuny, povýšení, změny smluv, změny platů, dovolené, ukončení atd.)
o Provádět kontroly kvality dat, monitorovat a opravovat chyby zpracování
o Udržujte soubory a záznamy zaměstnanců tak, aby splňovaly definované požadavky
o Spolupracujte se členy týmu a podpořte je při řešení každodenních výzev
o Neustále zlepšovat procesy související s HR a účastnit se projektů
o Vytvářet a aktualizovat dokumentaci související s procesem v jazyce podporované země
Kvalifikace:
o Plná profesionální plynulost v angličtině a dalším jazyce
o Dobrá znalost práce na počítači (Microsoft Office: Excel, Word a PowerPoint)
o Přístup k zákaznickému servisu (zkušenosti v zákaznickém servisu se zaměřením na přímý kontakt se zákazníkem a administraci dat výhodou)
o Silné analytické schopnosti, smysl pro detail, zaměření na řešení
o Dobrý time management a schopnost stanovit priority
o Myšlení a proaktivita neustálého zlepšování
o Zkušenosti s ticketingovými nástroji nebo Workday velkou výhodou
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
Láká tě práce, která zajišťuje komfort cestujících ve vzduchu? Staň se součástí našeho týmu!Pracovní náplňPříprava a zpracování pokrmů studené kuchyněPožadujemeSpolehlivost a...
PP na 12 měsíců. Náplň práce: Strážní a pochůzková činnost, práce s kamerovým systémem, zajištění ostrahy a ochrany osob a majetku, kontrola dodržování bezpečnostních předpisů, spolupráce s...
Hledáme spolehlivou paní se zkušenostmi na dlouhodobý úklid bytového domu v Milovicích, okr. Nymburk Jedná se o 5-ti patrový dům se třemi vchody. Frekvence úklidu: 1 - 2x týdně (letní, zimní...
Vhodné i pro OZP, ID. Směny 12h denní/noční nebo 15 h/týden Po - Pá Práce s PC a tabletem Evidence vozidel a návštěv Zaměstnanecké výhody: možnost zvýhodněného volání, pracovní uniforma. Hlásit se...
Hledáš práci na léto či dlouhodobou brigádu? Tak to jsi na správném místě!Pracovní náplňKompletace osvětlovacích jednotekKontrola kvality finálních produktůPožadujemeMinimální věk 18 letOchotu...
Pracovní poměr na dobu neurčitou, jednosměnný provoz, zkrácený pracovní úvazek na 30 hodin týdně. Pozice je vhodná i pro absolventa/absolventku. Požadavky: praxe na obdobné pozici, znalost masa a...