První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem.
Administrativní podpora zákaznického oddělení.
Předpoklady:
komunikativní znalost anglického jazyka (a nejlépe dalšího jazyka)
Zaměstnanecké výhody:
5 týdnů placené dovolené, příspěvek na stravování, penzijní připojištění, životní pojištění, atd.
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
Co bys měl/a o této službě vědět? Nízkoprahové zařízení pro děti a mládež (NZDM) je bezpečné místo určené dětem a mladým lidem, kteří ve svém životě zažívají obtížné situace např. mají vztahové...
CHARAKTER: Vedoucí stravovacího provozu organizuje a řídí veškerou činnost spojenou se stravováním studentů a zaměstnanců TUL, dětí v mateřské školce, příp. ostatních strávníků a hostů. Rovněž...
Co byste o službě měli vědět? Posláním Bárky je prostřednictvím zdravotní, sociální, psychologické a duchovní podpory umožnit těžce a nevyléčitelně nemocným prožít poslední období svého života...
Předepsané formuláře k přihlášení do výběrového řízení a další informace jsou k dispozici na: https://www.uradprace.cz/rada-vedouci-oddeleni-poradenstvi-a-trhu-prace-kop-kolin-id-10003157-04-07-2025
KDO JSME: TDZ je bezpečný prostor pro děti a dospívající, kteří zažívají náročné životní situace, mají potíže v chování, vztazích nebo v duševním zdraví. Nabízíme jim individuální přístup či...