Co říká AMAX, s.r.o. o pozici
Hledáme do našeho týmu nového kolegu/kolegyni na pozici Asistent/Asistentka. Pokud hledáte dlouhodobé uplatnění na plný nebo zkrácený úvazek a baví Vás organizační a administrativní práce, pošlete nám svůj životopis.
Co u nás budete dělat:
" telefonicky sjednávat schůzky
" plánovat časový harmonogram manažera
" všechno se eviduje do našeho systému, který vás hned v den nástupu naučíme používat
Co byste měl/a umět:
" základní práci s počítačem a internetem
" svědomitě a pečlivě odvádět svou práci
" k práci je potřeba mluvit česky / slovensky, znalost jiného cizího jazyka není třeba
" příjemně vystupovat jak v pracovní komunikaci, tak i mezi kolegy
Co pro Vás máme my:
" GARANCE MINIMÁLNÍ MZDY 29 000,- Kč /měsíc , po zapracování profesní i mzdový růst
" dlouhodobou spolupráci, pracovní poměr na standardní pracovní smlouvu
" pracovní úvazek 20-40 hodin / týden dle dohody (odpracované hodiny v týdnu lze rozdělit dle vašeho požadavku)
" pracovní doba je pouze PO - PÁ 8:00-16:00 hod., víkendy a svátky u nás nepracujeme
" motivace denních dřívějších odchodů (když máte hotovou svoji práci, můžete v poledne odejít domů a dostanete proplacený celý den)
" dovolená až 28 dní
" benefity - stravenky 210 Kč,- , sick days, příspěvek na dopravu, multisport karta, penzijní připojištění, pravidelné soutěže
" relaxační místnost včetně pitného režimu a kávy
" všechna školení jsou zdarma a to, co se naučíte, zúročíte jak u nás, tak i běžném životě
" dovolená ve firemním hotelu na Pálavě a v Bulharsku na Slunečném pobřeží
" snadná dostupnost z vlakového i autobusového nádraží - poloha v centru města
Nástup dle dohody.
V případě Vašeho zájmu nám zašlete Váš životopis a my Vás budeme kontaktovat.
Kontakt:
Personální oddělení
AMAX, s.r.o.
Tel.:mobil odstraněn,
www. amaxsro.cz
www.facebook.com/amaxsro
Za účelem nabízení pracovních příležitostí a provedení výběrového řízení na vyhlášené pracovní pozice bude společnost AMAX, s.r.o., IČO: 26312549, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Souhlas uděluji na dobu, než pomine účel zpracování, a lze jej kdykoli písemně odvolat.
Referent/ka – mzdový/á účetní v Oddělení personálním a mzdovém Odboru kanceláře krajské pobočky Krajské pobočky Úřadu práce České republiky v Liberci, se služebním působištěm v Liberci, IDmobil...
Balounová Michaela, e-mail: email odstraněn Min. bakalářské vzdělání, znalost anglického jazyka
SLUŽEBNÍ POMĚR na dobu neurčitou, pružná pracovní doba. Předpokládaným dnem nástupu na služební místo je listopad 2025. Služební místo je zařazeno podle Přílohy č. 1 k zákonu do 10. platové třídy....
Rada – finanční kontrolor/ka v Oddělení specializovaných kontrol Odboru kontrolně právního Krajské pobočky Úřadu práce České republiky v Liberci, se služebním působištěm v Liberci, IDmobil...
Pro významného distributora elektroniky hledáme pracovníky v expedičním skladu na Praze 10. V případě oboustranné spokojenosti možnost nastoupit na hlavní pracovní poměr (po cca 1 měsíci). Popis...
Nástup možný ihned dle domluvy na dobu určitou na 8 měsíců s možností prodloužení. Požadujeme znalost masa a vyučení v oboru prodavač/ka výhodou, pracovní doba pondělí-pátek, 2 směny.