První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem.
Vaší hlavní náplní práce bude podpora českého i zahraničního opravárenského centra (sledování a kontrola materiálu na skladech, obchodních objednávek a materiálu od dodavatelů v systému). Budete spolupracovat s logistickým oddělení na systému objednávek, s regionálním manažery, s ETA a kontrolovat zpožděné dodávky. Součástí je také reportování, práce v Excelu a spolupráce s finančním oddělením.
Uvítáme, pokud máte:
Zaměstnanecké výhody:
5 týdnů placené dovolené, příspěvek na stravování, penzijní připojištění, životní pojištění, atd.
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
Informace o pracovním místěpráce na pokladně,doplňování zboží,pomoc zákazníkům,informování zákazníků o nových programech společnosti Rossmann. Směny:směny ranní, odpolední, mezisměny a víkendy -...
Místo výkonu práce: Cheb. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Pracovní doba: 6:00-14:00 h x 14:00-22:00 h x 22:00-6:00 h. Náplň práce: jednoduché logistické aktivity i...
Místo výkonu práce - Nýřany Logistická 153 Požadavky:ochota pracovat ve dvousměnném provozu,spolehlivostvhodné pro fyzicky zdatné uchazeče Náplň práce: -montáž autosedaček na lince Práce ve...
Místo výkonu práce - Nýřany Logistická 153 Požadavky:ochota pracovat ve dvousměnném provozu,praxe v průmyslovém odvětví výhodou,spolehlivost,zodpovědnost Náplň práce:řídí výkon výrobypersonální...
Místo výkonu práce: Cheb. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Pracovní doba: 6:00-14:00 h x 14:00-22:00 h x 22:00-6:00 h. Náplň práce: vést a podporovat jednotlivce a...
První kontakt: e-mailem nebo osobně (Loděnická 963, Pohořelice 691 23)Provádí příjem materiálu dle dokumentace, tisk dokumentů k přijímanému materiáluProvádí uskladnění materiálu pomocí...