Plné znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení včetně potřebných formulářů pro podání přihlášky naleznete na:
https://www.uradprace.cz/expert-sitovani-se-sluzebnim-pusobistem-v-plzni-a-karlovych-varech-29-10-2025
Posuzovány budou žádosti1 o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo
žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 29. října 2025, tj. v této
lhůtě
• doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu
služebního úřadu Úřad práce ČR, Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7,
• podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
• podané v elektronické podobě na adresu elektronické pošty služebního úřadu
email odstraněnnebo
• podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky služebního úřadu ID 7hazk97.
• Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být
označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení č.j. UPCR-2025/118845-78099815“.
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou
mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.
Na služebním místě zaměstnanec vykonává zejména následující činnosti:
• Analyzuje potřeby cílové skupiny a změny v organizaci služeb ÚP a identifikuje klíčové oblasti
pro rozvoj postupů a metodik.
• Zajišťuje roli hlavního kontaktního pracovníka pro účely vytváření a udržování sítě kontaktů ÚP
pro implementaci nových nebo inovovaných nástrojů ve službách ÚP.
• Navazuje a prohlubuje kontakty s pracovníky organizací a institucí v oblasti zaměstnanosti
a sociálních záležitostí (např. neziskových organizací, orgánů měst a obcí, školských subjektů,
organizací a partnerských subjektů pohybujících se na trhu práce).
• Vede databázi těchto kontaktů.
• Účastní se setkání se zástupci výše uvedených organizací a institucí, spolupracuje
na workshopech, pracovních meetinzích.
• Podílí se na směřování a navrhování procesů pro optimalizaci, zefektivnění procesů
a postupů v oblasti zaměstnanosti i sociálních záležitostí.
• Spolupracuje na zajištění propagačních aktivit v rámci osvětové kampaně o nových službách
Úřadu práce.
• Spolupracuje s ostatními členy týmu i s pracovníky v monitoringu, sociální práci
a poradenství.
• Vytváří reporty o aktivitách, schůzkách a výsledcích jednání v rámci procesu síťování.
Úřad práce České republiky poskytuje následující benefity:
• pružnou služební dobu;
• 5 týdnů dovolené;
• 5 dnů indispozičního volna;
• 1 den na vyřízení osobních záležitostí;
• příspěvek na stravování, tzv. stravovací paušál;
• možnost zvýhodněné karty MultiSport
• možnost odborného vzdělávání a profesního/osobního rozvoje
• odměny k životním a služebním výročím;
• příspěvek na produkty spoření na stáří 270 Kč měsíčně.
.
Spolehlivost
Pro velkoobchod s potravinami hledáme brigádníky na pozici pokladní. Zaučení vždy v čase 8:00 - 12:00.Průhonice Černý Most (nejvíce směn)Stodůlky (nejméně směn)Zaučení na 4h Vždy Po - Čt 8-12....
Hledám paní na pravidelné hlídání chlapečka na Praze 7 a to 3x týdně na cca 6 -7 hodin, dny jsou na domluvě. Mám zájem pouze o seriózní zájemkyni, která chce práci vykonávat dlouhodobě a má ráda...
Náplň práce V Řeznictví RABBIT budete prodávat zaručeně čerstvé a kvalitní maso a uzeniny za slušné ceny. A díky Vám se zákazníci budou rádi vracet. Aktivní nabídkou spokojenému zákazníkovi můžete...
Kontakt: Benešová Dagmar Mgr., tel.:mobil odstraněn Ředitel Krajské pobočky Úřadu práce ČR v Karlových Varech, v přenesené působnosti služebního orgánu v souladu s § 14 odst. 6 ZSS a ve spojení s...
Místo výkonu práce: Kroměříž Pracoviště: Oddělení NSD II. Odboru Kontaktního pracoviště Kroměříž Krajské pobočky Úřadu práce ČR ve ZlíněHlavní náplň činnosti: Poskytovat pomoc a podporu osobám v...