Plné znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení včetně potřebných formulářů pro podání přihlášky naleznete na:
https://www.uradprace.cz/expert-sitovani-se-sluzebnim-pusobistem-v-plzni-a-karlovych-varech-29-10-2025
Posuzovány budou žádosti1 o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo
žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 29. října 2025, tj. v této
lhůtě
• doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu
služebního úřadu Úřad práce ČR, Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7,
• podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
• podané v elektronické podobě na adresu elektronické pošty služebního úřadu
email odstraněnnebo
• podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky služebního úřadu ID 7hazk97.
• Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být
označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení č.j. UPCR-2025/118845-78099815“.
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou
mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.
Na služebním místě zaměstnanec vykonává zejména následující činnosti:
• Analyzuje potřeby cílové skupiny a změny v organizaci služeb ÚP a identifikuje klíčové oblasti
pro rozvoj postupů a metodik.
• Zajišťuje roli hlavního kontaktního pracovníka pro účely vytváření a udržování sítě kontaktů ÚP
pro implementaci nových nebo inovovaných nástrojů ve službách ÚP.
• Navazuje a prohlubuje kontakty s pracovníky organizací a institucí v oblasti zaměstnanosti
a sociálních záležitostí (např. neziskových organizací, orgánů měst a obcí, školských subjektů,
organizací a partnerských subjektů pohybujících se na trhu práce).
• Vede databázi těchto kontaktů.
• Účastní se setkání se zástupci výše uvedených organizací a institucí, spolupracuje
na workshopech, pracovních meetinzích.
• Podílí se na směřování a navrhování procesů pro optimalizaci, zefektivnění procesů
a postupů v oblasti zaměstnanosti i sociálních záležitostí.
• Spolupracuje na zajištění propagačních aktivit v rámci osvětové kampaně o nových službách
Úřadu práce.
• Spolupracuje s ostatními členy týmu i s pracovníky v monitoringu, sociální práci
a poradenství.
• Vytváří reporty o aktivitách, schůzkách a výsledcích jednání v rámci procesu síťování.
Úřad práce České republiky poskytuje následující benefity:
• pružnou služební dobu;
• 5 týdnů dovolené;
• 5 dnů indispozičního volna;
• 1 den na vyřízení osobních záležitostí;
• příspěvek na stravování, tzv. stravovací paušál;
• možnost zvýhodněné karty MultiSport
• možnost odborného vzdělávání a profesního/osobního rozvoje
• odměny k životním a služebním výročím;
• příspěvek na produkty spoření na stáří 270 Kč měsíčně.
.
První kontakt: e-mailem nebo osobně (Loděnická 963, Pohořelice 691 23) Schopnost pracovat se skenerem, vyřizovat objednávky dle dokladů, dodržovat pravidla bezpečnosti práce, třídit palety dle...
Hledáme posilu do naší společnosti, která by nám pomohla s tvorbou grafického obsahu pro marketingové účely. Co bude náplní Vaší práce?Návrh a tvorba grafického obsahu pro marketingové...
Náplň práce: Strážní a pochůzková činnost, práce s kamerovým systémem, zajištění ostrahy a ochrany osob a majetku, kontrola dodržování bezpečnostních předpisů, spolupráce s Policií ČR při zadržení...
První kontakt e-mailem.
Místo výkonu práce: Karlovarský kraj !!! Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Pracovní doba: 6:00-14:00 h x 14:00-22:00 h x 22:00-6:00 h. Náplň práce: jednoduché...
Zájemce prosíme o zaslání životopisu na e-mail email odstraněn. Požadujeme:spolehlivost, pečlivost, vysoké pracovní nasazeníochota pracovat v třísměnném či 18-ti směnném provozupraxe ve výrobě...