Plné znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení včetně potřebných formulářů pro podání přihlášky naleznete na:
https://www.uradprace.cz/expert-sitovani-se-sluzebnim-pusobistem-v-plzni-a-karlovych-varech-29-10-2025
Posuzovány budou žádosti1 o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo
žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 29. října 2025, tj. v této
lhůtě
• doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu
služebního úřadu Úřad práce ČR, Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7,
• podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
• podané v elektronické podobě na adresu elektronické pošty služebního úřadu
email odstraněnnebo
• podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky služebního úřadu ID 7hazk97.
• Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být
označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení č.j. UPCR-2025/118845-78099815“.
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou
mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.
Na služebním místě zaměstnanec vykonává zejména následující činnosti:
• Analyzuje potřeby cílové skupiny a změny v organizaci služeb ÚP a identifikuje klíčové oblasti
pro rozvoj postupů a metodik.
• Zajišťuje roli hlavního kontaktního pracovníka pro účely vytváření a udržování sítě kontaktů ÚP
pro implementaci nových nebo inovovaných nástrojů ve službách ÚP.
• Navazuje a prohlubuje kontakty s pracovníky organizací a institucí v oblasti zaměstnanosti
a sociálních záležitostí (např. neziskových organizací, orgánů měst a obcí, školských subjektů,
organizací a partnerských subjektů pohybujících se na trhu práce).
• Vede databázi těchto kontaktů.
• Účastní se setkání se zástupci výše uvedených organizací a institucí, spolupracuje
na workshopech, pracovních meetinzích.
• Podílí se na směřování a navrhování procesů pro optimalizaci, zefektivnění procesů
a postupů v oblasti zaměstnanosti i sociálních záležitostí.
• Spolupracuje na zajištění propagačních aktivit v rámci osvětové kampaně o nových službách
Úřadu práce.
• Spolupracuje s ostatními členy týmu i s pracovníky v monitoringu, sociální práci
a poradenství.
• Vytváří reporty o aktivitách, schůzkách a výsledcích jednání v rámci procesu síťování.
Úřad práce České republiky poskytuje následující benefity:
• pružnou služební dobu;
• 5 týdnů dovolené;
• 5 dnů indispozičního volna;
• 1 den na vyřízení osobních záležitostí;
• příspěvek na stravování, tzv. stravovací paušál;
• možnost zvýhodněné karty MultiSport
• možnost odborného vzdělávání a profesního/osobního rozvoje
• odměny k životním a služebním výročím;
• příspěvek na produkty spoření na stáří 270 Kč měsíčně.
.
Prvotní informace: osobně: Vodkova 78/8, 293 01 Mladá Boleslav, po-pá 8-10:00 hod. telefonicky:mobil odstraněn-10:00 hod. každý všední den Upřesňující informace: Spolehlivost, manuální zručnost,...
Hledáme ZKUŠENÉHO a SAMOSTATNÉHO montážníka oken. PODMÍNKOU JE PRAXE A ŘIDIČSKÝ PRŮKAZ Nabízíme práci v Plzni a blízkém okolí. Odměna 40 000 - 60 000 Kč – dle šikovnosti a výkonu. Možnost...
sestavování náročných svařovaných sestav a podsestav, např. přepážky pro trup, směrového kormidla, křídla, trupu letounu, veškeré klempířské úpravy na letounu, vyučení v oboru klempíř, nýtař -...
Sháníme Řidiče na rozvoz zboží pro společnost Datart. Stojíme o dlouhodobou spolupráci na ŽL, možný také HPP, či brigáda (DPP). Kromě řízení vozidla není nutné nic umět, vše Vás naučíme a na...
Pro placené vyplňování online dotazníků a anket hledáme respondenty z celé ČR ve věku 15 - 75 let. Vše je velmi jednoduché a časově nenáročné, každý týden Vám do mailové schránky zašleme několik...
výroba detailů z hliníkových slitin dle výrobní dokumentace, stáčení, ohýbání a tvarování plechů z hliníkových slitin, zhotovování tvarových nosníků letadla a úprava na míru, zhotovování...