Místo výkonu práce: Karlovarský kraj !!! Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Pracovní doba: 6:00-14:00 h x 14:00-22:00 h x 22:00-6:00 h. Náplň práce: plánování práce podle určitých parametrů, reporting, zodpovědnost za systémový chod celého oddělení. Požadujeme: znalost práce na PC (Excel - mírně pokročilý/á), zodpovědnost, pečlivost a spolehlivost (hledáme kolegu/kolegyni, na kterého/kterou se celý tým může spolehnout), schopnost určovat priority, znalost AJ slovem i písmem, trestní bezúhonnost. Nabízíme: stravenky v hodnotě á 90,- Kč plně hrazené, 25 dnů dovolené. Kontakt pro zájemce: telefonicky (volat Po-Pá 8:00-15:00 h) anebo e-mailem - následná osobní schůzka proběhne na adrese Logistická 169/1, 350 02 Cheb (dle předchozí domluvy) !!!
Ráno začínáme poradou, kde si řekneme obchodní tipy na dnešní den a otevřeme přepážky. V průběhu dne zajišťujeme podání a vydávání zásilek (dopisy, doporučená psaní, balíčky). Prodáváme poštovní a...
Nutná podmínka: v termínu do 8. 8. 2025 zaslat přihlášku do zveřejněného výběrového řízení SM 300619 na portálu FINANČNÍ SPRÁVA - VÝBĚROVÁ ŘÍZENÍ - Jihomoravský kraj. Náplň práce: provádění...
Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti: Provádí předvýběr před vstupem do projektu, zajištění vstupu do projektu, provádí účastníka celým projektem, provádí individuální...
Náplň práce:příjem a vykládka zboží, zaskladnění na určená místapříprava zakázek k expedici (kompletace, zabalení, ukládání na paletu)vybavení zásilek potřebnými doklady a předání dokumentace na...
První kontakt osobně PO - PÁ v době 9,00 - 14,00 hod na adrese Tylova 38, Plzeň. Upřesňující informace: Jedná se o krátkodobé zaměstnání..