Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na pracovní pozice úředník/úřednice odboru sociálních věcí a zdravotnictví (3 pracovní místa - pracovní poměr na dobu neurčitou).
Druh práce: úředník/úřednice - sociální pracovník/pracovnice, oddělení sociálně-právní ochrany dětí
Platová třída: 11
Místo výkonu práce: Česká republika
Termín nástupu: 2. září 2024 nebo dohodou
Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00-14:00 h (pružná pracovní doba), dle rozpisu služeb s ostatními kolegy střídání se v držení pohovotosti o víkendu (vychází cca 1x za měsíc).
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:
Minimální požadavky úřadu:
Výhodou:
Nabízíme:
Výčet dokladů, které je nutné předložit:
Lhůta pro podání přihlášek: do 17.07.2024 (včetně), přihlášky doručené po stanoveném termínu budou vyřazeny.
Místo a způsob podání přihlášky: osobně na podatelně MěÚ Cheb nebo písemně na adrese: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Pavlína Skoupá, náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 14, 350 20 Cheb 1.
Bližší informace o pracovní pozici lze získat u vedoucího odboru SvZ Mgr. Tomáše Votavy, tel.mobil odstraněn, e-mail: email odstraněnnebo u zástupkyně vedoucího odboru Bc. Renaty Bartákové, tel. 354 440 248, e-mail: bartakova@cheb.cz.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
ÚSTNÍ POHOVORY PROBĚHNOU 22.07.2024 v budově Městského úřadu - 26. dubna 4, Cheb, v kanceláři č. 58, II. patro. Přesný čas bude telefonicky upřesněn.
Řidič/ka pro každodenní noční rozvoz tisku 🚗 Hledáme řidiče/řidičku pro noční rozvoz tisku z Plzně směrem na Rozvadov. - Rozváží se 6 dní v týdnu – od noci neděle-pondělí až do noci...
Co byste o službě měli vědět? Poskytujeme individuální podporu a pomoc lidem s mentálním a kombinovaným postižením. Tím zároveň umožňujeme jejich pečujícím získat potřebný čas na odpočinek a...
Brigáda pro studentky VŠ. Náplň práce:udržování chodu kancelářeadministrativa kolem smluvpříprava reportůkomunikace s klientyorganizace školenízpracování podkladů pro účetnictví Minimální...
O nás Poskytujeme komplexní nabídku služeb a řešení v oblasti bezpečnostních služeb. Máme dlouholetou tradici od roku 1993. Náplň práce obsluha vjezdové vrátnice (kontrola oprávnění k vjezdu,...
V Albertu jsme hrdí na svoji práci, protože naším cílem je pomáhat Čechům jíst a žít lépe. Každý z našich kolegů odvádí denně neuvěřitelný kus práce, abychom mohli našim zákazníkům nabízet...
Upřesňující informace: odhalování příčin a zajišťování podpory při nastavení a údržbě testovacích procesů. Nutná znalost HW, SW a komunikativní angličtina. Způsoby kontaktu: x VŘ - každou středu...