Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na pracovní pozice úředník/úřednice odboru sociálních věcí a zdravotnictví (3 pracovní místa - pracovní poměr na dobu neurčitou).
Druh práce: úředník/úřednice - sociální pracovník/pracovnice, oddělení sociálně-právní ochrany dětí
Platová třída: 11
Místo výkonu práce: Česká republika
Termín nástupu: 2. září 2024 nebo dohodou
Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00-14:00 h (pružná pracovní doba), dle rozpisu služeb s ostatními kolegy střídání se v držení pohovotosti o víkendu (vychází cca 1x za měsíc).
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:
Minimální požadavky úřadu:
Výhodou:
Nabízíme:
Výčet dokladů, které je nutné předložit:
Lhůta pro podání přihlášek: do 17.07.2024 (včetně), přihlášky doručené po stanoveném termínu budou vyřazeny.
Místo a způsob podání přihlášky: osobně na podatelně MěÚ Cheb nebo písemně na adrese: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Pavlína Skoupá, náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 14, 350 20 Cheb 1.
Bližší informace o pracovní pozici lze získat u vedoucího odboru SvZ Mgr. Tomáše Votavy, tel.mobil odstraněn, e-mail: email odstraněnnebo u zástupkyně vedoucího odboru Bc. Renaty Bartákové, tel. 354 440 248, e-mail: bartakova@cheb.cz.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
ÚSTNÍ POHOVORY PROBĚHNOU 22.07.2024 v budově Městského úřadu - 26. dubna 4, Cheb, v kanceláři č. 58, II. patro. Přesný čas bude telefonicky upřesněn.
První kontakt telefonicky v pracovní dny mezi 7.30 až 16.00 hod. Pracovní místo vyhrazeno zaměstnavatelem pro osoby s invalidním důchodem dle § 80, zákona č. 435/2004 Sb. Uchazeč/ka musí mít čistý...
Č.j.: UPCR-2025/63249-78099801 Bližší informace viz https://www.uradprace.cz/web/cz/kariera-na-up-cr
Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti: • provádí předvýběr klientů před vstupem do projektu a zajišťuje jejich vstup do projektu, • provádí účastníka celým projektem, •...
POPIS PRÁCE: PP na dobu neurčitou, zajištění přípravy a úpravy zboží k prodeji podle specifikace prodávaného zboží, práce na pokladních systémech, vedeníi kontrolní pokladny, obstarávání...
Prvotní informace: e-mailem: email odstraněn Upřesňující informace: Fyzická zdatnost, manuální zručnost, spolehlivost. Práce na HPP, dovolená 20 dní/rok, ubytování, dotace na dopravu.
Požadujeme praxi v administrativní činnosti min. 1 rok, praxe na pozici personalisty výhodoupokročilá znalost práce na PC - Excel, Word, znalost programu VEMA či ShiftMaster výhodouznalost...