Místo výkonu práce: Karlovarský kraj. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Pracovní doba: 6:00-14:00 h x 14:00-22:00 h x 22:00-6:00 h. Náplň práce: vedení týmu, zajišťování provedení preventivní údržby, práce s informačními technologiemi, zpracovávání záznamů z kontrol, dohlížení na dodržování bezpečnostních opatření týkajících se údržby. Požadujeme: základní HW/SW zkušenosti (MS Office, Win OS, Android), dobré komunikační schopnosti, schopnosti řešení konflitků a incidentů výhodou, řidičský průkaz sk. B, zkušenosti s vedením lidí, technické knowhow, znalost AJ, trestní bezúhonnost. Nabízíme: stravenky v hodnotě á 90,- Kč plně hrazené, 25 dnů dovolené. Kontakt pro zájemce: telefonicky (volat Po-Pá 8:00-15:00 h) anebo e-mailem - následná osobní schůzka proběhne na adrese Logistická 169/1, 350 02 Cheb (po předchozí domluvě) !!!
HLEDÁME OBCHODNÍHO MANAŽERA Chcete budovat kariéru v oblasti zdravého životního stylu, mít nadstandardní příjmy a možnost rychlého růstu? Přidejte se k nám! Co Vás čeká? • Aktivní vyhledávání...
Pracovní náplň:dle aktuální nabídky (např.:balička masa, sanitace, apod. = upřesnění při osobním pohovoru)na směnu je nutné dorazit cca 30 minut předem První kontakt e-mailem nebo telefonicky.
Pracovní poměr na dobu určitou; nástup možný IHNED. Náplň práce: Strážní a pochůzková činnost, práce s kamerovým systémem, zajištění ostrahy a ochrany osob a majetku, kontrola dodržování...
Baví vás obchod, rádi komunikujete se zákazníky a chcete mít výsledky přímo ve svých rukou? Přidejte se k nám do Papery, stabilní české firmy s 30letou historií v oblasti hygien a kancelářských...
Kontakt pouze telefonicky (každý čtvrtek od 12:00 - 16:00 hod.) nebo e-mailem. Požadovan velmi dobrý zdravotní stav, jedná se o fyzicky náročnou práci. Zodpovědnost. Pracovní činnost zahrňuje...