Místo výkonu práce: Cheb. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Pracovní doba: 6:00-14:00 h x 14:00-22:00 h x 22:00-6:00 h. Náplň práce: jednoduché logistické aktivity i příprava zboží, naskladnění, zasílání reportů chybovosti z jednotlivých oddělení, kontrola plusových a mínusových pohybů v systému i ve skladu, vyřizování e-mailů s různými požadavky, evidence a dohled nad aktivní inventurou, meziprocesní kontrola, řešení záměn artiklů a štítků, případně další blíže nespecifikované expections nespadající do žádné výše zmíněné kategorie. Nabízíme: stravenky v hodnotě á 90,- Kč plně hrazené, 25 dnů dovolené. Kontakt pro zájemce: telefonicky (volat Po-Pá 8:00-15:00 h) anebo e-mailem.
Pracovní náplňzajišťování administrativní podpory – tvorba, úprava a správa dokumentůspráva technické a provozní dokumentace budovpodíl na zajištění provozu objektů určených pro výukuzajištění...
První kontakt: Krejčíková Dagmar, Pospíšilová Markéta, tel.:mobil odstraněn, Po - Pá 8 - 15 hod e-mail: email odstraněn osobně: Po - Pá 9 - 15 hod Smlouva na 1 rok s možností prodloužení. Pro nový...
Kontakt e-mailem, teefonicky 7-15.30 hod. Požadujeme: Zdravotní způsobilost pro práci v potravinářství, vyžadujeme zkušenosti s přímým (pultovým) prodejem čerstvých potravin, nejlépe masa a...
Zaměstnanecké výhody: výkonostní odměny, dotované stravování. Kontakt: e-mailem, telefonicky 9:00 - 15:00.
Pracoviště HulínZaškolení a pracovní dny proběhnou v Kroměříži. Po úspěšném zapracování bude místem výkonu práce nový provoz v Hulíně (2026).Náplň práce: Provádění vizuálních kontrol, měření a...
Požadavky: znalost programu EXCEL Bližší informace o náplni práce v rámci informativního pohovoru. Kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky v době od 7:00 - 15:30 hod.