Posuzovány budou žádosti1 o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo
žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 13. června 2025,
tj. v této lhůtě
• doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu
služebního úřadu Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Příbrami, náměstí T. G. Masaryka 145,
261 01 Příbram 1
• podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
• podané v elektronické podobě na adresu elektronické pošty služebního úřadu
email odstraněnnebo
• podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky služebního úřadu ID k7rzpxf.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být
označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení č.j. UPCR-2025/72268-78099812“.
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou
mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.
Služba na služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu neurčitou.
Předpokládaným dnem nástupu do služby na služebním místě je 1. červenec 2025.
Délka stanovené týdenní služební doby je 40 hodin.
Další údaje o podmínkách výkonu služby naleznete na internetové stránce Ministerstva vnitra
https://mv.gov.cz/sluzba/soubor/ssp-c-3-2022-priloha-c-3b-podminky-vykonu-sluzby-textplatne-od-1-1-2025.aspx.
Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti:
Provádění cíleného sociálního šetření u osob nacházejících se v nepříznivé sociální situaci, analýz
této situace a poskytování navazujícího sociálního poradenství k jejímu řešení.
Zajišťování agend nepojistných sociálních dávek
Pracovní náplň: Definuje elementy preventivního zajištění kvality, které jsou založeny jak na znalosti dodavatele, tak s uvážením možných vlivů na funkci produktu. Zajišťuje správné nakládání se...
POPIS: Pravidelná příprava reportů Tvorba prezentací pro zákazníky Komunikace s dodavateli Interní komunikace se všemi odděleními Kontrola dodržování stanovených termínů pro plnění akčních plánů...
VÝHODOU: praxe Zaškolení proběhne přímo na hotelu za účasti povolaných osob. Pracovní doba se dá domluvit po dohodě se společností. Pracovní doba 6:00 - 18:00, 8:00 - 20:00 ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY:...
YHRAZENO PRO OZP NÁPLŇ PRÁCE: úklid kancelářských prostor, zametání a vytírání kanceláří a chodeb, úklid toalet, vynášení a třídění odpadu PRACOVNÍ DOBA: zkrácený úvazek, ranní POŽADUJEME:...
VYHRAZENO PRO OZP NÁPLŇ PRÁCE: pravidelný dohled a úklid soc.zařízení Pracovní doba: zkrácený úvazek, noční směny Místo výkonu práce: ŽST Havířov POŽADUJEME: čistý rejstřík trestů, spolehlivost,...