CHARAKTER: Hledáme zkušeného personalistu, který bude zodpovědný za chod Personálního a mzdového oddělení a bude koordinovat jeho činnosti. Vaší hlavní rolí bude: řízení kompletní personální a mzdové agendy v souladu s platnou legislativou, realizace náborových procesů, výběrových řízení a onboardingu, tvorba, aktualizace a koordinace interních směrnic, postupů a formulářů v oblasti pracovněprávní a mzdové agendy v rámci univerzity, zajištění zaměstnávání cizinců, vysílání pracovníků do zahraničí a souvisejících odvodů, metodická podpora při čerpání mzdových prostředků a řízení personálních nákladů dle pravidel poskytovatelů financí, odborné konzultace a podpora vedoucích pracovníků i zaměstnanců při pracovněprávních a mzdových otázkách, práce v informačním systému VEMA - nastavování parametrů pro vedení personálně-mzdové agendy, správa agendy zaměstnaneckých benefitů a podpora pozitivního pracovního prostředí, elektronizace a optimalizace personálně-mzdových procesů, sledování legislativních změn a jejich praktická implementace, dohled nad dodržováním pracovněprávních předpisů napříč univerzitou. DOVEDNOSTI a VZDĚLÁNÍ: VŠ/SŠ vzdělání, ideálně v oblasti personálního řízení, HR, práva nebo ekonomie, minimálně 3 roky odborné praxe v personální a mzdové oblasti, praxe na obdobné pozici výhodou, znalost pracovněprávní legislativy, zákoníku práce, odměňování, benefitů a zaměstnávání cizinců, analytické myšlení, orientace v reportingu a analýze personálních dat, schopnost implementace legislativních změn do praxe, zkušenosti s podmínkami poskytovatelů finančních prostředků výhodou, angličtina na běžné komunikační úrovni, běžná uživatelská znalost MS Word, Excel, PowerPoint; zkušenost s HR/mzdovými systémy výhodou, organizační a koordinační schopnosti, komunikační a poradenské schopnosti, samostatnost, flexibilita a iniciativa, zodpovědnost, spolehlivost a pečlivost. PRAC. POMĚR: 100 % (40hod./týden), prac. smlouva na dobu určitou v délce 1 roku, další prodloužení již na dobu neurčitou. NÁSTUP: 01.12.2025, příp. dle dohody, mzd. zařazení B7 dle vnitř. mzd. předpisu, přiznání osobního příplatku po úspěšné adaptaci.
Nabízené výhody: podnikové stravování, 6 týdnů dovolené, dětský koutek.
K přihlášce do VŘ musí být přiloženy tyto dokumenty: strukturovaný profesní životopis se stručnou charakteristikou dosavadní odborné praxe, motivační dopis, kopie dokladů o dosaženém vzdělání. Přihlášku s dokumenty doručte e-mailem (email odstraněn) nebo poštou nejpozději do 01.11.2025. Výběr. řízení je od 02.10.2025 zveřejněno na úřední desce TUL (https://www.tul.cz/kariera/).
z: 2.10.2025 -místo se souhlasem na zaměstnaneckou kartu Hledáme spolehlivého pomocného kuchaře do asijského bistra s místem výkonu práce: Banyan Bistro, Quan Moi, Přemyslovců 2252/1, 741 01, Nový...
Nabízené výhody: prémie, bonusy. Hlásit se osobně na adrese Erbenova 376/2, Liberec
Informace o pracovním místěDo 4* hotelu v lázeňském centru Karlových Varů přijmeme pracovnici pro vedení provozní a personální administrativy. Popis...
Hledáme zaměstnance pro pobočku Pošta Partner do lokality Chotěbuz ok. Karviná. Jedná se o administrativní práci - jednoduché poštovní služby jako např. příjem x výdej poštovních poukázek,...
Upřesňující informace: Místo výkonu: Sokolov Na služebním místě je státní služba (dále jen „služba“) vykonávána v oboru služby: Nepojistné sociální dávkové systémy Na služebním místě jsou...
CELÁ ČR - Hledáme sympatické ženy a dívky se zájmem o focení a natáčení, přirozené a usměvavé, pro spolupráci na zahraničních projektech přímo zde v ČR, ale také v případě Vašeho zájmu, a ochoty...