PORADCE/PORADKYNĚ cílové skupiny v projektu Integrace na trh práce a podpora...

Hlavní náplň činnosti:

Zajišťuje realizaci klíčových aktivit projektu (poradenství, rekvalifikace, zprostředkování zaměstnání). Provádí předvýběr klientů před vstupem do projektu, zajišťuje jejich vstup do projektu a zařazení do projektu v agendovém informačním systému ÚP ČR, identifikuje a navazuje spolupráci s organizacemi a subjekty, které mohou být nápomocny při identifikaci těchto osob a mohou mít ve svých databázích kontakty na cizince, podílí se na osvětě v souvislosti s oslovením potenciálních účastníků projektu, podílí se na vyhledávání zaměstnavatelů s potenciálem přijímat účastníky projektu a na informování zaměstnavatelů o službách ÚP ČR a nástrojích, které projekt nabízí, podílí se na činnostech, které souvisejí se zajištěním a poskytováním služeb tlumočníků, provádí účastníka celým projektem, provádí individuální posouzení situace a individuální poradenství především v souvislosti s odůvodněním vstupu účastníka na konkrétní aktivity projektu a poskytování nástrojů.

Vede příslušnou administrativu spojenou s realizací KA:

  • zajišťuje vstupy do projektu a zpracování "Záznamu aktivity účastníka projektu",
  • administrativní zajištění poradenského procesu a rekvalifikací,
  • vyplácí doprovodná opatření,
  • administrativní zajištění nástrojů APZ (uzavírání dohod a další činnosti s tím související).

Spolupracuje s koordinátorem na GŘ ÚP ČR při poskytování podkladů pro ZoR a ŽoP a reportů, spolupracuje s dalšími útvary ÚP ČR při realizaci projektu, dohlíží nad dodržováním povinné publicity, spolupracuje a doplňuje své činnosti se specialistou pro práci s osobami s migrační zkušeností v rámci projektu MPSV "EURES+3ZUp!", a také s EURES poradcem téhož projektu. Doplňuje aktivity a nástroje, které specialista s migrační zkušeností projektu EURES+3ZUp ani EURES poradci nezajišťují, a projekt EURES+3ZUp vzhledem k povaze systémového projektu, nenabízí, a to především:

  • vyhledávání ekonomicky neaktivních osob zejména kontaktování organizací a subjektů, které mohou být nápomocny při identifikaci těchto osob, mohou mít ve svých databázích kontakty na cizince, kteří by mohli využít služeb a aktivit projektu, může se rovněž jednat o terénní práci ohledně oslovování komunit cizinců,
  • realizace poradenského programu na podporu začlenění cizinců na trh práce,
  • nástroje a opatření aktivní politiky zaměstnanosti, doprovodná opatření, které projekt nabízí.

Kvalifikační a další požadavky: ukončené min. vyšší odborné vzdělání, znalost práce na PC (MS Office), komunikační dovednosti, profesionální vystupování, psychická odolnost, odpovědnost, samostatnost, flexibilita, pečlivost, výhodou je základní orientace v zákoně č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů, dobrý zdravotní stav, dobrá znalost českého jazyka, svéprávnost a občanská bezúhonnost, státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o EHP dle § 25 odst. 1 písm. a) a splnění předpokladu dle § 25 odst. 2 z. č. 234/2014 Sb., o státní službě.

Pracovní podmínky: platové zařazení v 10. plat. třídě v souladu s platnými právními předpisy, plný prac. úvazek, pružná prac. doba, předpokládaný nástup 1. prosinec 2025, případně dle dohody pracovní poměr na dobu určitou se zkušební dobou 6 měsíců, s trváním do doby, než bude toto místo obsazeno státním zaměstnancem postupem podle § 24 odst. 1 nebo 5, nejdéle však na 6 měsíců.

Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna (sick days),1 den volna na vyřízení osobních záležitostí, příspěvek zaměstnavatele na stravování, příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb, odměny k životním a pracovním výročím.

V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 11. listopadu 2025 na e-mailovou adresu email odstraněn.

Vloženo: Dnes
Termín:
Profese: Jiné
Lokalita: Liberec
Štítky:
Odměna: 33280 Kč/měsíc
33280 Kč/měsíc

Úřad práce České republiky

Kontaktní osoba: Černíková Hana Zobrazit telefon
Odpovídejte snadněji na jeden klik:
Správce/správkyně daně - kontrola č. 320148/Oddělení kontrolní III/Odbor...
Ostrava

Správce/správkyně daně - kontrola č. 320148/Oddělení kontrolní III/Odbor...

Generální finanční ředitelství

-číslo služebního místa: 320148 -název útvaru: Oddělení kontrolní III Odbor kontrolní I, Sekce Územní pracoviště Ostrava I, Finanční úřad pro Moravskoslezský kraj -místo výkonu služby: Ostrava...

24790 - 35770 Kč/měsíc
To mě zajímá
Administrativní pracovnice – office manager
Karlovy Vary

Administrativní pracovnice – office manager

FIBRO, spol. s r.o.

Informace o pracovním místěDo 4* hotelu v lázeňském centru Karlových Varů přijmeme pracovnici pro vedení provozní a personální administrativy.                   Popis...

To mě zajímá
290199 - Správce daně - vyměřování  ( m/ž )
Jihlava

290199 - Správce daně - vyměřování ( m/ž )

Generální finanční ředitelství

Správce daně - vyměřování vykonává tyto činnosti: zpracovává daňová tvrzení, vyměřuje a doměřuje daně, vydává rozhodnutí v daňovém řízení, provádí úkony při správě osobních daňových účtů, navrhuje...

29120 Kč/měsíc
To mě zajímá
Ostraha prodejny DM drogerie
Cheb

Ostraha prodejny DM drogerie

Protektia s.r.o.

Místo výkonu práce: DM drogerie, Dragounská 2529/6, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Možno i na dohodu o provedení práce. Nástup možný ihned. Mzdové...

150 Kč/hod.
To mě zajímá
Administrativní pracovník pošta partner (m/ž)
Studénka

Administrativní pracovník pošta partner (m/ž)

Z + M Logistics, spol. s r.o.

z: 3.11.2025 vyhrazeno pro OZP, OZZ, 15-25 hod/týdně Hledáme zaměstnance pro distribuci neadresných zásilek v Studénka okr. Nový Jičín, požadujeme spolehlivost.

125 Kč/hod.
To mě zajímá
Pomocní pracovníci ve výrobě
Příbram

Pomocní pracovníci ve výrobě

Pekárny Vodička s.r.o.

Pozice: Pomocní pracovníci ve výrobě Nástup: 1.11.2025, mzda: 125Kč/hod. Místo výkonu: Mariánská 85, Příbram - Březové Hory Kontakt: : Widlová Šárka Mgr., tel.:mobil odstraněn, 733 602 120,...

125 - 125 Kč/hod.
To mě zajímá