CHARAKTER: monitoring projektových a grantových výzev, administrativa projektových žádostí, účetní administrace projektů, příprava podkladů pro závěrečné a monitorovací zprávy, správa databáze projektů fakulty, zabezpečení a správa personální agendy projektů, administrativní podpora projektového týmu, komunikace s partnery a s poskytovatelem podpory, součinnost při věcných a finančních kontrolách projektů, další administrativní činnosti dle pracovní náplně, platných směrnic a postupů DOVEDNOSTI a VZDĚLÁNÍ: SŠ/VŠ nejlépe ekonomického směru, odborné znalosti v oblasti spravování projektů výhodou, znalost AJ, dobrá znalost práce s PC, proaktivita, komunikativnost a samostatnost, analytické schopnosti, příjemné a vstřícné vystupování, samostatnost, organizační schopnosti, přesnost, pečlivost. PRAC.POMĚR: 100% úvazek, prac. sml. - na dobu určitou do 31.12.2026 s možností prodloužení. NÁSTUP: 01.09.2025, příp. dle dohody, mzd. třída B6, uvedená hrubá měsíční mzda je stanovena po zapracování.
Zaměstnanecké výhody: ubytování, podnikové stravování, předškolní zařízení.
K přihlášce musí být přiloženy tyto dokumenty: strukturovaný profesní životopis se stručnou charakteristikou dosavadní odborné praxe, motivační dopis, kopie dokladů o dosaženém vzdělání. Přihlášku s dokumenty doručte e-mailem (email odstraněn) nebo poštou nejpozději do 31.07.2025. Volné místo je od 10.07.2025 zveřejněno na úřední desce TUL (https://www.tul.cz/kariera/).
První kontakt POUZE e-mailem.
Tatyana Seraia, e-mail: email odstraněn Plynulá angličtina podmínkou. Analytické dovednosti, zaměření na výsledky. Technické dovednosti: MS Office; SAP, Power BI, Anaplan výhodou.
Hledáme pracovníka na pozici obsluhy čističky odpadních vod. Požadujeme:manuální zručnostpečlivost, spolehlivost, zodpovědnostfyzickou a psychickou odolnostvhodné i pro absolventy technických...
z:14.5.2025místo se souhlasem pro zaměstnaneckou kartu Vaše úkoly: o vykládka a rozvoz LKW (příjem zboží, montážní linky, sklad) o odhlašování hotové výroby v SAP o příprava a zásobování obalového...
z: 14.5.2025 Náplň práce: o objednávání ND u distributora o administrativa spojená s objednávkami o příjem ND od distributora o pořizování příjemek a výdejek v systému o vychystávání a výdej ND ze...