CHARAKTERISTIKA: administrativní činnost spojená se studijní agendou TUL zejména v oblasti akreditací ke studijním programům, aktuální studijní legislativy včetně její aplikace do interních procesů, tvorba vzorových formulářů pro TUL, metodická činnost v oblasti studijní agendy, administrativní činnost spojená se studijní agendou rektorátu zejména v oblasti stipendií a příslušných rozhodnutí týkající se studia nebo stipendií, korespondence s orgány státní správy, aktivity spojené se zajištění a hodnocením kvality činností TUL včetně odpovědnosti za finanční správu těchto aktivit (většinou formou projektů). VZDĚLÁNÍ A DOVEDNOSTI: středoškolské, příp. vysokoškolské vzdělání, výhodou v ekonomickém nebo administrativně-správním oboru, schopnost orientace v legislativě v ČR, odborné znalosti v oblasti zákona o vysokých školách, v oblasti studijní agendy výhodou, odborné znalosti v oblasti administrativního a finančního řízení projektů výhodou, dobrá uživatelská znalost práce na PC (zejména Excel, Word, Google nástroje), znalost AJ na úrovni B1, proaktivita, komunikativnost, pečlivost a samostatnost, analytické schopnosti, příjemné a vstřícné vystupování. PRAC. POMĚR: 100% úvazek, pracovní smlouva bude uzavřena na dobu určitou po dobu MD/RD, cca do 31.12.2027. NÁSTUP: ihned/dle dohody. MZDOVÉ ZAŘAZENÍ: tarifní mzda a mzdová třída B6 dle vnitřního mzdového předpisu, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době v návaznosti na hodnocení pracovního výkonu.
Zaměstnanecké výhody: ubytování, podnikové stravování, dovolená navíc.
Přihlášku se strukturovaným profesním životopisem se stručnou charakteristikou dosavadní odborné praxe, motivačním dopisem a kopií dokladu o ukončeném vzdělání zašlete e-mailem nebo poštou na uvedenou adresu do 20.11.2024. Volné místo je od 29.10.2024 zveřejněno na úřední desce TUL.
Upřesňující údaje:znalost AJ výhodouvýpis trestního rejstříku podmínkouzodpovědnost, zručnostpraxe na obdobné pozici min. 2 roky výhodou Zaměstnanecké výhody: zaměstnanecké slevy a sleva na...
Možnost na zkrácený pracovní úvazek, počet hod./týd. dohodou Hledáme Obchodní Asistentku Staňte se součástí prestižní společnosti. Hledáme dynamickou a organizovanou obchodní asistentku, která...
Jsme společnost Česká distribuční, aktuálně druhý největší zaměstnavatel osob se zdravotním postižením v ČR. Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení. Co u nás budete dělat?příjem...
Naše společnost hledá zkušené zaměstnance do moderních čerpacích stanic převážně v centru Plzně na pracovní pozici vnitřvní obsluha čerpací stanice / pokladní. Vaší náplní práce je obsluhování...
NÁPLŇ: Služba zahrnuje zejména: - písemnou a ústní komunikaci s daňovými subjekty, činnosti týkající se vedení daňových kontrol, postupů k odstranění pochybností, místních šetření a dalších...