PRÁVNÍ ASISTENT/KA

Pracoviště:

Úřad práce České republiky – Krajská pobočka v Liberci

Odbor kanceláře krajské pobočky

Dr. Milady Horákové 632/5, 460 01 Liberec 1

Hlavní náplň činnosti:

Poskytujete konzultace a poradenskou činnost ve vašich oborech služby zaměstnancům

krajské pobočky včetně kontaktních pracovišť.

Vedete evidenci smluv a dohod uzavřených krajskou pobočkou, případně je uveřejňujete v

registru smluv.

Poskytujete součinnost oprávněným orgánům veřejné správy a orgánům činným v trestním

řízení ohledně činností zajišťovaných právním oddělením.

V součinnosti s odbornými útvary krajské pobočky a kontaktních pracovišť vyřizujete stížnosti,

petice a podněty, týkajících se činnosti krajské pobočky a vedete jejich evidenci a vyřizujete

(ve spolupráci s příslušnými odbornými útvary) žádosti o informace podle zákona o

svobodném přístupu k informacím.

Připravujete a kontrolujete dokumenty předkládané k podpisu služebnímu orgánu. Poskytujete

poradenství v oblasti státní služby a pracovněprávních vztahů představeným v rámci krajské

pobočky, informujete vedení krajské pobočky a představené o příslušných legislativních

změnách.

Kvalifikační a další požadavky:

  • ukončené minimálně vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském studijním

programu

  • znalost práce na PC (MS Office)
  • komunikační dovednosti, velmi dobrý písemný projev
  • profesionální vystupování, psychická odolnost
  • odpovědnost, samostatnost, flexibilita, pečlivost
  • dobrý zdravotní stav
  • dobrá znalost českého jazyka
  • svéprávnost a občanská bezúhonnost
  • státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu EU nebo občanství

státu, který je smluvním státem Dohody o EHP dle § 25 odst. 1 písm. a) a splnění

předpokladu dle § 25 odst. 2 z. č. 234/2014 Sb., o státní službě

Pracovní podmínky:

  • platové zařazení ve 11. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy
  • plný pracovní úvazek
  • pružná pracovní doba
  • předpokládaný nástup 17. června 2024, případně dle dohody
  • pracovní poměr na dobu určitou se zkušební dobou 3 měsíců, s trváním do doby, než

bude toto místo obsazeno státním zaměstnancem postupem podle § 24 odst. 1 nebo

5, nejdéle však na 6 měsíců

  • jedná se o služební místo, které musí být následně (v průběhu 6 měsíců) pře

soutěženo do služebního poměru na dobu neurčitou s obory služby

„Zaměstnanost“ a „Nepojistné sociální dávkové systémy“

Zaměstnanecké výhody:

  • 5 týdnů dovolené
  • 5 dní indispozičního volna (sick days)
  • 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí
  • příspěvek na stravování
  • příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb
  • odměny k životním a pracovním výročím

V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis

s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii

dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 10. června 2024 na e-mailovou adresu

email odstraněn

Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků.

Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.

Vloženo: Před 51 dny
Termín:
Profese: Práce doma
Lokalita: Liberec
Štítky:
Odměna: 25280 - 37170 Kč/měsíc
25280 - 37170 Kč/měsíc

Úřad práce České republiky

Kontaktní osoba: Černíková Hana Zobrazit telefon
Odpovídejte snadněji na jeden klik:
Vrchní referent/rada Oddělení kontrolní II (m/ž)
Vyškov

Vrchní referent/rada Oddělení kontrolní II (m/ž)

Generální finanční ředitelství

OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ na služební místo 301342 – vrchní referent/rada Oddělení kontrolní II Odbor kontrolní Sekce Územní pracoviště ve Vyškově Zástupce ředitele Finančního úřadu...

23390 - 34370 Kč/měsíc
To mě zajímá
Prodavač specialista pro novou prodejnu Lipník nad Bečvou
Lipník nad Bečvou

Prodavač specialista pro novou prodejnu Lipník nad Bečvou

Ahold Czech Republic, a.s.

V Albertu jsme hrdí na svoji práci, protože naším cílem je pomáhat Čechům jíst a žít lépe. Každý z našich kolegů odvádí denně neuvěřitelný kus práce, abychom mohli našim zákazníkům nabízet...

30,200 Kč/měs.
To mě zajímá
Pokladní/k
Olomouc

Pokladní/k

BM ČESKO s.r.o.

bauMax - staňte se členem našeho týmu! Nyní hledáme kolegu/kolegyni na pozici pokladní/k Pracovní náplň: Práce s pokladnou, Kontrola stavu pokladny, Informování a komunikace se zákazníky Pracovní...

22570 - 58875 Kč/měsíc
To mě zajímá
Řidič B
Brno

Řidič B

JIP východočeská, a.s.

Rozvoz potravinářského zboží. Začátek pracovní doby dle požadavku zákazníka (dle dojezdové vzdálenosti). Doplňování zboží. Kontrola záruk. Zaměstnanecké výhody: zaměstnanecká karta JIP,...

23400 Kč/měsíc
To mě zajímá
Administrativně technický pracovník/pracovnice
Karlovy Vary

Administrativně technický pracovník/pracovnice

THERMAL-F, a.s.

Kontakt: Špačková Gabriela, tel.:mobil odstraněn, e-mail: email odstraněn Přijmeme administrativní a technickou podporu týmu spravujícímu budovu a plochy hotelu Thermal. Pracovník/pracovnice bude...

23000 - 28000 Kč/měsíc
To mě zajímá
Šéfkuchaři v hotelových restauracích
Praha

Šéfkuchaři v hotelových restauracích

Bohemia Properties a.s.

Karbulková, e-mail: email odstraněn

30000 Kč/měsíc
To mě zajímá