29.10.2024 - přijímání objednávek, vystavování dodacích listů, faktur pro tuzemské i zahraniční odběratele, organizace a plánování logistiky, vedení skladové evidence a inventury skladových zásob, komunikace s obchodními partnery, řešení pohledávek a závazků, spolupráce s ostatními útvary společnosti, min. SŠ, dobré komunikační a organizační schopnosti, počítačová způsobilost, spolehlivost. KONTAKT: PROFESNÍ ŽIVOTOPIS ZASÍLEJTE NA E-MAIL: monika.dvorakova @rabbit.cz
Místo výkonu práce: Mikulov
Na služebním místě jsou vykonávány zejména tyto činnosti:stanovování hlavních směrů vývoje jednotlivých oblastí státní politiky zaměstnanosti (zprostředkování zaměstnání, evidence a podpory v...
Pracovní místo vyhrazeno zaměstnavatelem pro osoby se zdravotním postižením dle § 80, zákona č. 435/2004 Sb. Pracovní doba 2 hod., začátek mezi 18. a 19. hod. Je možné pracovat jen některé dny v...
Nutná podmínka: v termínu do 7. 12. 2025 zaslat přihlášku do zveřejněného výběrového řízení SM 301835 na portálu FINANČNÍ SPRÁVA - VÝBĚROVÁ ŘÍZENÍ - Jihomoravský kraj. Náplň práce: provádění...
Zaměstnanecké výhody:7) příspěvek na stravu 100 kč/den, 5 týdnů dovolená, víkendy a svátky volné
Pracovní náplň • Organizace a koordinace vzdělávacích akcí, workshopů a seminářů organizovaných v rámci Celoživotního vzdělávání JU; • tvorba a lektorování environmentálních denních a pobytových...
18.11.2025 - zajišťování dopomoci při osobní hygieně, stravování, oblékání, nakupování apod., součástí je i drobná administrativa. I ZŠ, vhodné i pro absolventy, ŘP sk. B - aktivní řidič, trestní...