Požadujeme:
Věk nad 18 let, doložení trestní bezúhonnosti, reprezentativní vystupování, spolehlivost a zodpovědnost. Technická zdatnost pro obsluhu digitálních kamerových systémů je výhodou (vždy probíhá zaškolení dle stanov klienta). Schopnost řešit krizové a mimořádné situace v rámci výkonu strážní služby (krádež, výtržnost, ohlášení události na PČR a spolupráce s orgány činnými v trestním řízení). Znalost českého jazyka slovem i písmem. Praxe a certifikát strážného výhodou.
Náplň práce:
Strážní, pochůzková a detektivní činnost na prodejně a svěřeném úseku, kamerový monitoring,
zajištění ochrany majetku a osob, bezpečnostní dohled nad celou prodejnou. Jednoduchá administrativní
činnost (denní záznamy). Spolupráce s Policií ČR při zadržení osob páchajících trestnou činnost (krádeže).
Nabízíme:
Práci ve stabilní společnosti na HPP i DPP. Odměny za zadržení osob při páchání trestné činnosti, za zjištění a vyřešení mimořádných situací.
Náborový příspěvek ve výši 5000 Kč po uplynutí tří měsíců.
Pravidelné čerpání záloh na mzdu. Nastavení pracovního fondu dle dohody s manažerem.
Zprostředkování certifikátu strážného. Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení pracovního poměru. Možnost rozšiřování vzdělávání v sektoru bezpečnosti a karierní růst (člen výjezdové skupiny, bezpečnostní konzultant, bezpečnostní manažer zakázek…) Zaměstnancům dle potřeby zajišťujeme základní právní a ekonomické poradenství. Možné využití slev a výhod u našich obchodních partnerů.
Vhodné také pro osoby OZP s přiměřeným zdravotním stavem.
Nástup možný IHNED.
NECHODIT na pracoviště, kontaktní osoba se tam nenachází.
Pro informaci ohledně pracovního místa volat na tel.mobil odstraněn, Po - Pá od 9:00 - 16:00 h.
Své písemné nabídky se strukturovaným životopisem posílejte na e-mail: email odstraněn
PRVOTNÍ KONTAKT E-MAILEM - Vladařová Hana, e-mail: email odstraněn Dohled nad týmem analytiků, organizace směn, motivace zaměstnanců, plnění denního plánu, vedení týmových schůzek; znalost...
Pro placené vyplňování online dotazníků a anket hledáme respondenty z celé ČR ve věku 15 - 75 let. Vše je velmi jednoduché a časově nenáročné, každý týden Vám do mailové schránky zašleme několik...
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 5. prosince 2025, tj. v této...
Pracovní doba od 5:30 do 14:00 h. Jeden týden v měsíci vložená směna od 10:00 do 18:30 h (výdej večeří). Kontakt e-mailem nebo telefonicky v čase od 7:00 do 14:00, příp. na adrese provozovny - U...
Co Vás čeká? Podpora a údržba IT systémů (1. a 2. úroveň) ve spolupráci s týmem a dodavateli, správa uživatelských účtů a přístupových práv (Microsoft AD, Microsoft 365), správa HW/SW (PC,...
PRVOTNÍ KONTAKT E-MAILEM - Vladařová Hana, e-mail: email odstraněn Pro tuto pozici jsou potřebné - analytické myšlení, orientace v oblasti rizik, sankcí a procesů, profesionalita, flexibilita,...