Společnost BHJ správci v.o.s. hledá pro tým insolvenčních správců administrativního pracovníka/pracovnici, jehož/jejíž hlavní pracování náplní bude výkon základních administrativních úkonů spojených s insolvenčním řízením a činností insolvenčního správce. Místem výkonu práce jsou kancelářské prostory pobočky společnosti v Praze – Vinohradech. Spolupráce je nabízena formou částečného/polovičního úvazku v rozsahu 20 hodin týdně.
Náplň práce:
Požadavky:
Nabízíme:
Nástup:
Své žádosti spolu s motivačním dopisem a životopisem zasílejte do 20.června 2025.
Uchazeči, kteří nesplní dané požadavky, nebudou zařazeni do výběrového řízení. Zasláním svých osobních materiálů uchazeči berou na vědomí zpracování jejich osobních údajů po dobu výběrového řízení.
Upřesňující údaje: Co vás čeká? Zodpovědnost za praní, žehlení, značení a skládání prádla v souladu s interními předpisy Drobné opravy a úpravy prádla Ruční šití 12 hod. směny Zaměstnanecké...
Kontakt: x emailem: email odstraněn x telefonicky:mobil odstraněn, Po-Pá 8-15:30 x osobně - Po-Pá 8-15:30 x výběrové řízení: každou středu ve 13:00
Upřeňující informace: Obecně místo výkonu: ÚO Beroun, Tyršova 1635 pracovní poměr 20 hod./týden dle odpracovaných hodin cca 12 480,- Kč/měsíc Náplň práce podílí se na výdeji běžných druhů teplých...
Pracovní poměr na dobu určitou (po 6 měsících možnost smlouvy na dobu neurčitou), jednosměnný provoz. Nástup možný dle dohody. Pozice je vhodná i pro osoby zdravotně znevýhodněné a...
Do menší rodinné kavárny přijmeme studentku SŠ/VŠ na pozici obsluhy. Rádi zaučíme. Nabízíme přátelské prostředí a zázemí rodinné firmy. Náplň práce: příprava kávy, obsluha zákazníků, prodej...
CELÁ ČR - Hledáme sympatické ženy a dívky se zájmem o focení a natáčení, přirozené a usměvavé, pro spolupráci na zahraničních projektech přímo zde v ČR, ale také v případě Vašeho zájmu, a ochoty...