kontakt e-mail: Seraia.Temail odstraněn
Plynulá angličtina a francouština podmínkou, znalost MS OFFICE, analytické a komunikační dovednosti, pochopení finančních a obchodních procesů, práce v mezinárodní společnosti výhodou, orientace na výsledek, silné organizační shopnosti, schopnost standardizovat procesy a koučovat ostatní týmy v procesech finanční kontroly. Technické dovednosti: MS OFFICE, Outlook, SAP. Power BI výhodou.
Do českého obchodu s potravinami, přijmeme usměvavou, sympatickou prodavačku. Je potřebná samostatnost, ,spolehlivost a milé vystupování, směny mohou být ve všedních dnech i o víkendech, ranní...
Kontakt: nejprve telefonicky.
Tiskopis žádosti a bližší informace na www.uradprace.cz/Kariéra na ÚP ČR/Olomoucký kraj. Žádosti musí být DORUČENY do 27.11.2025 Nabízíme: 5 týdnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna (sick days),...
Hledáte práci, kde čísla dávají smysl a vaše analýzy ovlivňují obchodní výsledky? U nás budete klíčovou součástí obchodního týmu, který využívá data k chytrým rozhodnutím. NÁPLŇ PRÁCE: Spolupráce...
Co bude Vaším úkolem: *řízení vozidla a přeprava nákladu a zboží *odpovědnost za nakládku/vykládku a zajištění nákladu *pravidelná kontrola, základní údržba a udržování čistoty vozidla *vedení...
Hledáte přivýdělek k důchodu, mateřské nebo současnému zaměstnání? Náplň práce Ranní rozvoz zásilek (začátek v brzkých hodinách) Práce Po-So, 1-3 hodiny denně (do 7:30) Doručování v okolí...