Náplň práce:
Zajištění přípravy a úpravy zboží k prodeji podle specifikace prodávaného zboží. Práce na pokladních systémech. Vedení kontrolní pokladny, obstarávání hotovostních a bezhotovostních plateb. Poskytování efektivních služeb zákazníkům, vyřizování dotazů a stížností. Poskytování kvalifikované poradenské činnosti a nezbytných informací zákazníkovi. Přijímání objednávek zákazníků a jejich vyřizování. Přejímka, kontrola, skladování, ošetřování a dohlížení na zboží. Inventarizace a pomoc při identifikaci a plánování požadavků na nákup zboží.
Požadavky:
výhodou - zkušenosti s prodejem masa a masných výrobků
Zájemci se mohou hlásit:
Kontakt e-mailem PO - PÁ 8,00 - 16,00 hod. Upřesňující informace: Místo výkonu práce: Logistická 153, Úherce, 330 23 Nýřany Požadavky: Ochota pracovat ve třísměnném provozu, spolehlivost. Pracovní...
Po zapracování možnost změny PP na dobu neurčitou. Příspěvek na stravování
!! Místo výkonu: Most Služební místo: Odborný pracovník Projektu "Šance na práci v Ústeckém kraji" reg. č. CZ.03.01.01/00/22_023/0001309 IDmobil odstraněn Pracoviště: Oddělení projektů EU Odboru...
Podrobnějsí informace naleznete na www.uradprace.cz v sekci "KARIÉRA NA UP ČR" IDmobil odstraněn
Náplň práce: příjem prádla, práce u pračky, práce u lisu, práce na kalandru, výdej prádla, zástup za rozvoz prádla, manipulace s pytly prádla - zvedání těžkých břemen - práce vhodná spíše pro muže...
Tiskopis žádosti a bližší informace na www.uradprace.cz/Kariéra na ÚP ČR/Olomoucký kraj. Žádosti musí být DORUČENY do 18.11.2025 Nabízíme: 5 týdnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna (sick days),...