Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti:
• provádí předvýběr klientů před vstupem do projektu a zajišťuje jejich vstup do projektu,
• provádí účastníka celým projektem,
• provádí individuální posouzení situace a předpokladů účastníka,
• zpracovává „Záznam aktivity účastníka projektu“,
• vyplácí účastníkům doprovodná opatření,
• podílí se na vyhledávání zaměstnavatele s potenciálem přijímat účastníky projektu,
• podílí se na vytváření a dalším rozvoji sítě regionální spolupráce s cílem identifikovat ekonomicky neaktivní osoby s pracovním potenciálem (komunikace se zařízeními sociálních služeb, vzdělávacími institucemi, nestátními neziskovými organizacemi apod.),
• poskytuje poradenství k právům a povinnostem zaměstnavatelů, vyplývajících ze zákona
č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů,
• poskytuje individuální a skupinové poradenství klientům,vede příslušnou administrativu spojenou s realizací klíčových aktivit projektu (vstupy do projektu, poradenský proces a jeho zabezpečení, zajištění rekvalifikací, zprostředkování zaměstnání, vyplácení doprovodných opatření).
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo
žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 28. července 2025,
tj. v této lhůtě
• doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu
služebního úřadu Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Liberci, Dr. Milady Horákové 632/5,
460 01 Liberec,
• podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
• podané v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na adresu
elektronické pošty služebního úřadu email odstraněnnebo
• podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky ID pnszpvi.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být
označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení č.j. UPCR-2025/92467-78099806“.
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou
mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.
K žádosti dále žadatel přiloží:
a) strukturovaný profesní životopis
b) motivační dopis
Se žadateli, jejichž žádost nebyla vyřazena, provede výběrová komise pohovor.
Úřad práce České republiky poskytuje následující benefity:
• pružnou služební dobu;
• 5 týdnů dovolené;
• 5 dnů indispozičního volna;
• 1 den na vyřízení osobních záležitostí;
• příspěvek na stravování, tzv. stravovací paušál;
• možnost odborného vzdělávání a profesního/osobního rozvoje
• odměny k životním a služebním výročím;
příspěvek na produkty spoření na stáří 270 Kč měsíčně.
První kontakt e-mailem nebo telefonicky v době od 8:00 - 13:00 hodin. VYHRAZENO PRO OZP NÁPLŇ PRÁCE: pravidelný úklid kanceláří, kuchyňky, chodeb, společných prostor, sociálních zařízení Pracovní...
Hledáte přivýdělek k důchodu, mateřské nebo současnému zaměstnání? Připojte se k První novinové společnosti (PNS) a pomozte nám doručovat tiskové zásilky našim zákazníkům. Náplň práce Ranní...
Upřesňující informace: o péče o přidělené zákazníky, o spolupráce s obchodním zástupcem, o spolupráce při vyřizování poptávek, příprava nabídek, o evidence objednávek do informačního systému, o...
První kontakt osobně PO - PÁ v době 9,00 - 14,00 hod na adrese Tylova 38, Plzeň. Upřesňující informace: Jedná se o krátkodobé zaměstnání..
Nutná podmínka: v termínu do 8. 8. 2025 zaslat přihlášku do zveřejněného výběrového řízení SM 300619 na portálu FINANČNÍ SPRÁVA - VÝBĚROVÁ ŘÍZENÍ - Jihomoravský kraj. Náplň práce: provádění...
HLEDÁME PEČOVATELKU - v domácím prostředí Jde o poskytování péče seniorům doma (pomoc s osobní hygienou, podpora každodenních úkonů, doprovody na nákupy, úřady, výpomoc s běžným úklidem...