Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti:
Provádí předvýběr před vstupem do projektu, zajištění vstupu do projektu, provádí účastníka celým projektem, provádí individuální posouzení situace a předpokladů účastníka, zpracovává „Záznam aktivity účastníka projektu“, vyplácí doprovodná opatření, vyhledává zaměstnavatele s potenciálem přijímat účastníky projektu, zajišťuje nebo se podílí na organizaci výběrových řízení pro zaměstnavatele a účastníky projektu, poskytuje individuální poradenství účastníkům projektu,
zajišťuje nebo se podílí na interním skupinovém poradenství pro účastníky projektu, spolupracuje s odbornými pracovníky poradenství, zprostředkování a trhu práce, vytváří a dále rozvíjí síť regionální spolupráce s cílem identifikovat ekonomicky neaktivní osoby s pracovním potenciálem (komunikace se zařízeními sociálních služeb, vzdělávacími zařízeními, nestátními neziskovými organizacemi apod.), poskytuje poradenství k právům a povinnostem zaměstnavatelů, vyplývajících ze zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů, spolupracuje s koordinátorem projektu při přípravě podkladů pro zprávu o realizaci/žádost o platbu, administruje projekt na KoP ÚP ČR v agendě účastníků projektu a aktivit s účastníky, zpracovává reporty za KoP ÚP ČR.
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo
žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 28. července 2025,
tj. v této lhůtě
• doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu
služebního úřadu Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Liberci, Dr. Milady Horákové 632/5,
460 01 Liberec,
• podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
• podané v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na adresu
elektronické pošty služebního úřadu email odstraněnnebo
• podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky ID pnszpvi.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být
označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení č.j. UPCR-2025/92450-78099806“.
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou
mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.
K žádosti dále žadatel přiloží:
a) strukturovaný profesní životopis
b) motivační dopis
Se žadateli, jejichž žádost nebyla vyřazena, provede výběrová komise pohovor.
Úřad práce České republiky poskytuje následující benefity:
• pružnou služební dobu;
• 5 týdnů dovolené;
• 5 dnů indispozičního volna;
• 1 den na vyřízení osobních záležitostí;
• příspěvek na stravování, tzv. stravovací paušál;
• možnost odborného vzdělávání a profesního/osobního rozvoje
• odměny k životním a služebním výročím;
příspěvek na produkty spoření na stáří 270 Kč měsíčně.
Náplň práce:příjem a vykládka zboží, zaskladnění na určená místapříprava zakázek k expedici (kompletace, zabalení, ukládání na paletu)vybavení zásilek potřebnými doklady a předání dokumentace na...
Upřesňující informace: o obsluha CNC obráběcích strojů, o provádění prací potřebných pro obrábění materiálu (broušení, vrtání, soustružení, frézování), o seřizování, o náborový příspěvek 10.000...
místo výkonu práce : Komenského 274, Dvorce Pracovní místo vyhrazeno zaměstnavatelem pro osoby se zdravotním postižením dle § 80, zákona č. 435/2004 Sb. Uchazeč/ka musí mít čistý trestní rejstřík,...
Rada – sociální pracovník v Oddělení NSD II Odboru Kontaktního pracoviště Liberec Krajské pobočky Úřadu práce České republiky v Liberci, se služebním působištěm v Liberci, IDmobil odstraněn.Na...
Upřesňující údaje : Služba zahrnuje zejména následující činnosti:provádění daňové kontroly a dalších kontrolních postupů (v oblasti DPPO, DPFO, DPH),komunikaci s daňovými subjekty,vyhledávací a...
Pracovní poměr na dobu určitou (6 měsíců) s předpokladem prodloužení, jednosměnný provoz. Nástup dle dohody. Požadavky: vyučení nebo praxe v oboru, spolehlivost a zodpovědnost. Zaměstnanecké...