Na služebním místě je státní služba (dále jen „služba“) vykonávána v oborech služby
Nepojistné sociální dávkové systémy
Sociální služby, sociální práce a sociálně-právní ochrana dětí, rodinná politika
Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti:
Zajišťování agendy poskytování dávek příspěvek na péči a dávek osobám se zdravotním
postižením.
Přímá práce s klienty a příjemci nepojistných sociálních dávek, vedení řízení o žádostech,
poskytování poradenství.
Provádění cíleného sociálního šetření u osob nacházejících se v nepříznivé sociální situaci, analýz této situace a poskytování navazujícího sociálního poradenství k jejímu řešení.
Rozhodování o nároku na dávky, zajišťování zpracování podkladů pro výplaty přiznaných dávek a vedení ucelené spisové dokumentace žadatelů, včetně ověřování a došetřování podkladů a údajů pro správní řízení.
Spolupráce se správními orgány, sociálními pracovníky a jinými organizacemi při řešení situace
žadatelů a příjemců dávek.
Úřad práce České republiky poskytuje následující benefity:
• pružnou služební dobu;
• 5 týdnů dovolené;
• 5 dnů indispozičního volna;
• 1 den na vyřízení osobních záležitostí;
• příspěvek na stravování, tzv. stravovací paušál;
• možnost odborného vzdělávání a profesního/osobního rozvoje
• odměny k životním a služebním výročím;
• příspěvek na produkty spoření na stáří 270 Kč měsíčně.
osobní příplatek rozpětí od 1 929 Kč do 5 786 Kč
zvláštní příplatek 2 500 Kč
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo
žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 11. ledna 2026,
tj. v této lhůtě
• doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu
služebního úřadu Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Liberci, Dr. Milady Horákové 632/5,
460 01 Liberec,
• podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
• podané v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na adresu
elektronické pošty služebního úřadu email odstraněnnebo
• podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky ID pnszpvi.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být
označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení č.j. UPCR-2025/157376-78099806“.
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou
mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.
K žádosti dále žadatel přiloží:
a) strukturovaný profesní životopis
b) motivační dopis
Hrubá měsíční mzda zahrnuje základní mzdu 25 000 Kč + předpokládaný výkonnostní bonus ve výši 3 000 Kč. Náplň práce:provádí příjem a výdej materiáluřídí manipulační techniku: NZV, VZVplní úkoly...
První kontakt se zaměstnavatelem: Kristýna Došková, email odstraněn
Pracovní doba od pondělí do čtvrtka 10:30 - 18:30hod., pátek 07:00 - 15:00hod., v letních měsících (červenec a srpen) od pondělí do pátku 07:00 - 15:00hod. Náplň práce: Pracovník pracuje v přímé...
První kontakt e-mailem.
KO: Mokrášová Alena Mgr., tel.:mobil odstraněn, e-mail: email odstraněn V čem práce spočívá:Kontrola jakosti výrobků.Obsluha měřící a zkušební techniky.Kontrola průvodní dokumentace.Mezioperační a...
Služba zahrnuje zejména následující činnosti:správu a údržbu budovy,evidenci majetku,zajišťování autoprovozu (údržbu vozidel a agendu autoprovozu),řízení služebních vozidel,zajišťování činností v...