Poradce/konzultant v agendě ZAM (m/ž)

Upřesňující informace:

Místo výkonu: Sokolov

Hlavní náplň činnosti:

Provádění konzultační a poradenské činnosti v oboru státní služby nebo v oblasti aplikace mezinárodních smluv a práva Evropské unie.

Vypracovávání individuálních akčních plánů ke zvýšení možností uplatnění na trhu práce včetně jejich aktualizace a vyhodnocování.

  • Činíte úkony orgánu prvního stupně ve správním řízení jako úřední osoba oprávněna k těmto úkonům na základě vnitřních řídících aktů či pověření. Vyřizujete věci ve správním řízení, včetně dílčích částí správního řízení podle běžných postupů (např. opatřování podkladů pro vydání rozhodnutí, jejich ověřování a došetřování, kontrola a oprava zřejmých nesprávností v rozhodnutí, vyjádření, osvědčení nebo sdělení, sepisování protokolu o ústním jednání a ústním podání, jakož i o jiných úkonech ve styku s účastníky správního řízení, vyřizování stížností a oprav apod.). Posuzujete podklady pro správní řízení a provádíte důkazy potřebné ke zjištění stavu věci.
  • Vykonáváte činnosti vyžadující individuální přístup k jednotlivým případům, popřípadě rozhodování při volbě z více variantních řešení, spočívající v soustavném přímém osobním styku s uchazeči o zaměstnání.
  • Poskytujete základní informace z oblasti evidence, zprostředkování a poradenství, oblasti nástrojů aktivní politiky zaměstnanosti a o realizovaných projektech.
  • Podílíte se na pomoci s vyplněním a kontrolou příslušných formulářů, souvisejících se zařazením do evidence uchazeče, zájemce na Úřadu práce ČR.
  • Podáváte základní informace o podmínkách pro podání Žádosti o zprostředkování zaměstnání, Žádosti o zařazení do evidence zájemců o zaměstnání a Žádosti o podporu v nezaměstnanosti.
  • Přijímáte doklady související s oblastí evidence a podpor v nezaměstnanosti, zprostředkování a poradenství.
  • Obsluhujete technické vybavení pro zajištění přenosu informací o činnostech a službách Úřadu práce ČR, popř. vyvolávací systém, infobox a PC pro klienty. Poskytujete pomoc klientům při obsluze PC v rámci samoobslužných aktivit spojených s hledáním zaměstnání.
  • Další úkoly v rámci Vašeho služebního zařazení plníte dle pokynů přímých nadřízených.
  • Ve své činnosti se řídíte organizačním a pracovním řádem služebního úřadu, obecně závaznými právními předpisy, vnitřními řídícími akty a služebními předpisy, plníte další obecné úkoly z nich vyplývající a řádně hospodaříte se svěřenými prostředky.
  • Zúčastňujete se školení o bezpečnosti práce a požární ochraně organizovaných služebním úřadem.

Kvalifikační a další požadavky:

  • uchazeč má potřebnou znalost českého jazyka, není-li státním občanem České republiky
  • minimálně vyšší odborné vzdělání
  • výborná uživatelská znalost práce s PC zejména MS Word a MS Excel
  • výborné komunikační dovednosti
  • odpovědnost, samostatnost, flexibilita, bezúhonnost
  • profesionální vystupování, psychická odolnost
  • znalosti, popř. praxe v oblasti státní správy výhodou

Pracovní poměr na dobu určitou po dobu dočasné nepřítomnosti státního zaměstnance (dlouhodobá pracovní neschopnost) se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona o státní službě, v platném znění).

Zaměstnanecké výhody:

  • 5 týdnů dovolené
  • 5 dní indispozičního volna (sick days)
  • 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí
  • stravenkový paušál v hodnotě 70 Kč
  • příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb
  • odměny k životním a pracovním výročím

V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 2. listopadu 2025 na e-mailovou adresu email odstraněn.

Více informací naleznete zde: https://www.uradprace.cz/poradce-konzultant-v-agende-zam-kop-sokolov-id-11014478-02-11-2025

Kontaktní osoba: Ing. Blanka Jeníková, MBA

  • e-mail: blanka.jenikova@uradprace.cz
Vloženo: Dnes
Termín:
Profese: Jiné
Lokalita: Sokolov
Štítky:
Odměna: 24790 - 35770 Kč/měsíc
24790 - 35770 Kč/měsíc

Úřad práce České republiky

Kontaktní osoba: Černíková Hana Zobrazit telefon
Odpovídejte snadněji na jeden klik:
Brigáda v Pardubicích - kompletace objednávek (m/ž)
Pardubice

Brigáda v Pardubicích - kompletace objednávek (m/ž)

Manuvia, a. s., organizační složka (hlavní)

Hledáte jednoduchou práci pouze na ranní směny? Pak pojďte pracovat k nám!Pracovní náplň ● Vyhledávání zboží ve skladu pomocí čtečky● Kompletace zboží podle objednávek● Balení objednávekPožadujeme...

23 000 - 25 800 Kč za měsíc
To mě zajímá
Admin Clerk (m/ž)
Jeneč

Admin Clerk (m/ž)

ECOLOGISTICS, s.r.o.

36000 - 44000 Kč/měsíc
To mě zajímá
všeobecná/praktická sestra na oddělení následné péče
Prachatice

všeobecná/praktická sestra na oddělení následné péče

Nemocnice Prachatice, a.s.

Požadujeme odbornou způsobilost k výkonu povolání praktické sestry, zdravotní způsobilost, trestní bezúhonnost. Nabízíme:možnost získání služebního bytudovolenou nad rámec zákona (5 týdnů)dobré...

37500 Kč/měsíc
To mě zajímá
Svářeči/ky
Slaný

Svářeči/ky

F.X. MEILLER Slaný s.r.o.

25376 - 45000 Kč/měsíc
To mě zajímá
Denní úklid na HPP, dpp, - vhodné i pro ID a OZZ - Hustopeče
Česká republika

Denní úklid na HPP, dpp, - vhodné i pro ID a OZZ - Hustopeče

TSC Cleaning, a.s.

Pracovní nabídka Baví Vás manuální práce a nebráníte se úklidu? Pokud ano, připojte se k největší české, úklidové společnosti! Pro našeho významného klienta hledáme plnoleté zaměstnance na...

125 - 150 Kč za hodinu
To mě zajímá
Ranní směny a volné víkendy? Přidejte se k nám do skladu! (m/ž) Pardubice
Pardubice

Ranní směny a volné víkendy? Přidejte se k nám do skladu! (m/ž) Pardubice

Manuvia, a. s., organizační složka (hlavní)

Chcete jistotu a pravidelný režim? Brigáda ve skladu na ranní směny čeká na Vás!Pracovní náplňKompletace zákaznických objednávek (různorodý sortiment zboží)Práce se skenerem a evidence zboží...

23 000 - 25 800 Kč za měsíc
To mě zajímá