První kontakt:
e-mail: email odstraněn
Práce v moderní kanceláři na sídle firmy ve Třebovli.
Pracovní náplň:
Vyřizování objednávek (telefon, email ,záznamník), fakturace, evidence skladové zásoby, denní telefonický i osobní kontakt se zákazníky a zaměstnanci firmy. Evidence hotovosti a stravenek.
Ranní směna od 2:30 do 10:45 hod, odpolední směna 08:00- 14:30 hod.
Požadujeme:
Zodpovědné, spolehlivé a týmové chování, snahu učit se nové věci.
Znalost práce na PC nutností (word, excel).
Místo výkonu práce: Karlovarský kraj !!! Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Pracovní doba: 6:00-14:00 h x 14:00-22:00 h x 22:00-6:00 h. Náplň práce: jednoduché...
místo výkonu práce: Úherce, Logistická 153 Požadavky:Praxi s dlouhými vidlemi (možnost dodělat oprávnění na VZV)Ochotu pracovat v třísměnném provozuSpolehlivost Pracovní náplň:Nakládání a...
Kontakt: telefonicky
Místo výkonu práce: Karlovarský kraj !!! Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Pracovní doba: 6:00-14:00 h x 14:00-22:00 h x 22:00-6:00 h. Náplň práce: administrativně...
Místo výkonu práce: Logistická 153, Úherce, 330 23 Nýřany Požadavky:Ochota pracovat v třísměnném provozuSpolehlivost Pracovní náplň: montáž autosedaček na lince; vhodné pro fyzicky zdatné...
Náplní práce je především výdej jídel, mytí nádobí a úklid kuchyňských prostor. Pracovní doba 10 - 13 hod. Hrubá měsíční mzda od 9 500 Kč. Nabízíme zázemí velké stabilní společnosti, výplatu...