zajištění přípravy a úpravy zboží k prodeji podle specifikace prodávaného zboží, práce na pokladních systémech, vedení kontrolní pokladny, obstarávání hotovostních a bezhotovostních plateb, poskytování efektivních služeb zákazníkům, vyřizování dotazů a stížností, poskytování kvalifikované poradenské činnosti a nezbytných informací zákazníkovi, přijímání objednávek a jejich vyřizování, přejímka, kontrola, skladování, ošetřování a dohlížení na zboží, inventarizace a pomoc při identifikaci a plánování požadavků na nákup zboží, telefonní paušál, stravné, stabilní zaměstnání, životopis na e-mail
Plynulá angličtina podmínkou. Analytické schopnosti. Technické dovednosti: MS Office, SQL.
Místo výkonu práce: Karlovarský kraj !!! Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Pracovní doba: 6:00-14:00 h x 14:00-22:00 h x 22:00-6:00 h. Náplň práce: vypomáhání na...
VYHRAZENO PRO OZP Prvotní kontakt telefonicky (PO-PÁ od 8:00 do 14:00 hod., na bezplatnou linkumobil odstraněn, příp. na mobilní čísla 736 646 532, 737 896 274) nebo e-mailem na adresu email...
Pouze pro OZP. Nutný kontakt předem telefonicky nebo e-mailem. Náplň práce:Ostraha objektuKontrola vstupů a vjezdů do objektůPochůzková činnostZápisy do evidenčních knihSměnný provoz Požadujeme: -...
z: 14.5.2025 Náplň práce: o objednávání ND u distributora o administrativa spojená s objednávkami o příjem ND od distributora o pořizování příjemek a výdejek v systému o vychystávání a výdej ND ze...
Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením dle § 80, zákona č. 435/2004 Sb. (ID/OZZ není podmínkou). Pracovní doba od 7 hod. Nástup možný ihned. Náplň práce: úklid kanceláří a...