IDmobil odstraněn.
Registrační číslo: CZ. 10.02.01/00/24_051/0000409
Název projektu: TRASA - Transformace s asistencí
Služební místo je zařazeno podle přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 10. platové třídy.
Osobní příplatek
Rozpětí od 1 789 Kč do 5 366 Kč, z nichž nižší částka činí 5 % a vyšší 15 % platového tarifu nejvyššího platového stupně v platové třídě stanovené pro služební místo, odpovídá průměrné výši osobního příplatku při dosahování dobrých výsledků ve služebním hodnocení ve služebních úřadech v České republice. Státnímu zaměstnanci přísluší zvláštní příplatek ve výši 2 000 Kč.
Služba na služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu určitou
do 31. prosince 2027, po dobu realizace projektu "TRASA - Transformace s asistencí" s reg. č.:
CZ. 10.02.01/00/24_051/0000409.
Předpokládaným dnem nástupu do služby na služebním místě je 15. července 2025.
Délka stanovené týdenní služební doby je 40 hodin.
Další údaje o podmínkách výkonu služby naleznete na internetové stránce Ministerstva vnitra https://mv.gov.cz/sluzba/soubor/ssp-c-3-2022-priloha-c-3b-podminky-vykonu-sluzby-text-platne-od-1-1-2025.aspx.
Úřad práce České republiky poskytuje následující benefity:
" pružnou služební dobu;
" 5 týdnů dovolené;
" 5 dnů indispozičního volna;
" 1 den na vyřízení osobních záležitostí;
" příspěvek na stravování, tzv. stravovací paušál;
" možnost odborného vzdělávání a profesního/osobního rozvoje
" odměny k životním a služebním výročím;
" příspěvek na produkty spoření na stáří 270 Kč měsíčně.
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen "žádost") podané ve lhůtě do 12. června 2025, tj. v této lhůtě
" doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Ústí nad Labem, Revoluční 3289/13, 400 01 Ústí nad Labem
" podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
" podané v elektronické podobě na adresu elektronické pošty služebního úřadu email odstraněnnebo
" podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky služebního úřadu ID 6sbzpx5.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: "Neotevírat" a slovy "Výběrové řízení č.j. UPCR-2025/71363-78099813".
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.
Výběrového řízení na výše uvedené služební místo se v souladu se zákonem o státní službě může zúčastnit žadatel, který:
a) je státním občanem České republiky , občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru [§ 25 odst. 1 písm. a) zákona o státní službě],
b) dosáhl věku 18 let [§ 25 odst. 1 písm. b) zákona o státní službě],
c) je plně svéprávný [§ 25 odst. 1 písm. c) zákona o státní službě] ,
d) je bezúhonný [§ 25 odst. 1 písm. d) zákona o státní službě] ,
e) dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo [§ 25 odst. 1 písm. e) zákona o státní službě], tj. minimálně vyšší odborné vzdělání ,
f) má potřebnou zdravotní způsobilost [§ 25 odst. 1 písm. f) zákona o státní službě] .
g) má potřebnou znalost českého jazyka, není-li státním občanem České republiky [§ 25 odst. 1 písm. g) zákona o státní službě]
K žádosti dále žadatel přiloží:
a) strukturovaný profesní životopis
Hledáte dynamickou brigádu v letištním prostředí? Pak pojďte pracovat k nám!Pracovní náplň Závozník (m/ž):● Příprava a kontrola cateringového vybavení a občerstvení, a jeho nakládka a doručení...
Možný nástup ihned nebo dle dohody. Pracovní poměr na dobu určitou v délce 1 roku a následným prodloužením na dobu neurčitou na úseku Střediska hospodářské činnosti věznice. Zařazení pracovního...
Pracovní poměr na dobu určitou (6 měsíců) s předpokladem prodloužení, jednosměnný provoz. Nástup možný ihned. Pozice je vhodná i pro absolventy/absolventky. Požadavky: VŠ nebo SŠ vzdělání -...
email odstraněntel.:mobil odstraněn, Náplň práce:asistent/ka ředitele sekcevedení sekretariátu ředitele sekce,samostatné provádění administrativních a písařských prací,organizační zabezpečování...
Na dobu určitou, od: ihned; NÁPLŇ PRÁCE: *Plánování, příprava a kompletace velkoformátových rolet ZOOMTECH *Práce se speciálním strojem Zoombox *Účast na speciálních projektech a montážích systému...