Pracovní místo: referent majetkové správy
IDmobil odstraněn
Pracoviště: Úřad práce České republiky – Krajská pobočka v Brně, Odbor kancelář krajské
pobočky, Oddělení majetku a investic, Polní 1011/37 659 59 Brno
Hlavní náplň činnosti:
Komplexní zajišťování majetkové správy (nabývání, pronájmu, zastavování, prodeje a
jiných forem dispozice) a metodické usměrňování majetkové správy na nižších
organizačních složkách.
Dále:
Zajišťování řádného technického stavu vybraných technických zařízení, například zdvihacích
zařízení, tlakových nádob a dalších zařízení dle platných norem a předpisů.
Zajišťování údržby a organizaci provádění oprav svěřených zařízení. Plánování provádění
pravidelných prohlídek svěřených technických zařízení a kontrola jejich obsluhy, vedení záznamů
a dokumentaci a podávání návrhů na provádění oprav a údržby. Provádění školení obsluh
technických zařízení a strojů. Kontrola dodržování pracovní a technologické kázně pracovníků
údržby.
Zajišťování náhradních dílů, plánů prohlídek, údržeb a běžných a středních oprav svěřených
zařízení.
Kvalifikační a další požadavky:
• Minimálně ukončené střední vzdělání s maturitní zkouškou
• Praxe ve státní správě výhodou
• Organizační a komunikační schopnost
• Aktivní znalost PC (MS Word, MS Excel, Internet, Outlook)
• Odolnost vůči stresu
• Aktivní řidič skupina „B“
• Samostatnost, pečlivost, důslednost, schopnost týmové práce
• Občanská a morální bezúhonnost
• Výhoda min. § 5 dle NV 194/2022 Sb., o požadavcích na odbornou způsobilost
k výkonu činnosti na elektrických zařízeních a na odbornou způsobilost
v elektrotechnice
• Časová flexibilita a loajalita
Pracovní podmínky:
• platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. o platových poměrech
zaměstnanců ve veřejných službách a správě, platová třída 9, po zkušební době
možnost přiznání osobního příplatku v závislosti na odváděné práci
• pružná pracovní doba – 40 hodin týdně
• předpokládaný nástup: listopad 2025
• pracovní poměr na dobu neurčitou
Zaměstnanecké výhody:
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete prosím elektronicky motivační dopis
s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis
a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 22. října 2025 včetně na
e-mailovou adresu: email odstraněnnebo písemně na adresu:
Úřad práce České republiky
Krajská pobočka v Brně
Polní 1011/37
659 59 Brno
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků.
Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.
Hledáme zaměstnance pro pobočku Pošta Partner do lokality Chotěbuz ok. Karviná. Jedná se o administrativní práci - jednoduché poštovní služby jako např. příjem x výdej poštovních poukázek,...
CHARAKTER: Hledáme zkušeného personalistu, který bude zodpovědný za chod Personálního a mzdového oddělení a bude koordinovat jeho činnosti. Vaší hlavní rolí bude: řízení kompletní personální a...
Do našeho týmu hledáme nové odpovědné zástupce, tedy osoby s odborným vzděláním nebo doložitelnou praxí v daném oboru, kteří chtějí pomoci živnostníkům a firmám s rozšířením jejich podnikání....
VYHRAZENO PRO OZP NÁPLŇ PRÁCE: pravidelný úklid kanceláří, tříd, chodby, schodiště, kuchyňky, sociálního zařízení MÍSTO VÝKONU PRÁCE: Rantířovská 9, Jihlava PRACOVNÍ DOBA: zkrácený úvazek, 2x...
Organizujete rádi práci a dokážete pružně reagovat na změny? Cestování po okrese je pro Vás příjemnou součástí práce? Hledáme zodpovědného koordinátora, který bude řídit distribuci novin pro celý...
kontakt - Petr Husák, tel.:mobil odstraněn, 724 115 246 - Po - Pá 7:00 - 15:30, e-mail: email odstraněn MÁŠ ODVAHU? PŘEKONEJ SVOJE HRANICE SPOLEČNĚ S NÁMI. Požadujeme: plnoletost, bezúhonnost,...