Hlavní náplň práce:
• každodenní e-mailová a telefonická komunikace s německy hovořícími zákazníky
• příprava obchodních nabídek, vyřizování objednávek zákazníků
• práce s informačním systémem
• administrativní podpora obchodního oddělení a vedení společnosti
• zajištění chodu firemního zázemí
• podpora při firemních akcích s obchodními partnery
Požadujeme:
• SŠ vzdělání ( VŠ výhodou )
• komunikační a organizační schopnosti
• příjemné vystupování, zodpovědnost
• aktivní přístup k práci, samostatnost, pečlivost, spolehlivost
• výhodou znalost AJ nebo FRJ
Nabízíme:
• stabilní a perspektivní zaměstnání u firmy se zahraniční účastí s tradicí od roku 1993
• odpovídající finanční ohodnocení a technické vybavení
• zástup za mateřskou dovolenou
• možnost profesního vzdělávání
40 h/t; Komunikace s klienty: Získáte vlastní kmen klientů, se kterými si domluvíte schůzky a pomůžete jim najít ideální řešení na míru jejich potřebám. Plnění obchodního plánu: Budete zodpovědný...
CO BUDE NÁPLNÍ VAŠÍ PRÁCE:obsluha CNC obráběcích center CO OD VÁS OČEKÁVÁME – vyučení ve strojírenském nebo podobném oboru – praxe v oboru výhodou (pracovníky bez praxe zaškolíme) – znalost čtení...
Zajištění komplexního provozu pobočky, vedení týmu o 8 zaměstnancích, odpovědnost za výsledky pobočky, práce na přepážce v případě potřeby. Nabízíme zaškolení na danou pozici (praxe z poštovního...
Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti: • provádí předvýběr klientů před vstupem do projektu a zajišťuje jejich vstup do projektu, • provádí účastníka celým projektem, •...
Upřesňující informace: o péče o přidělené zákazníky, o spolupráce s obchodním zástupcem, o spolupráce při vyřizování poptávek, příprava nabídek, o evidence objednávek do informačního systému, o...